جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خارج شدن کشور از وضع موجود در گرو فعالیت جهادی است/ فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان

به گزاش کرونا از اصفهان، سردار علی مقواساز در حاشیه انتخابات مجمع جهادگران استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر چند دستور ویژه در خصوص محرومیت‌زدایی، نقش‌آفرینی در مقابله با کرونا، نهضت تواصی و امثال آن داشتند و نیروهای جهادی به خوبی نقش‌آفرینی کردند. وی با اشاره به توصیه‌های مکرر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68661
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

خارج شدن کشور از وضع موجود در گرو فعالیت جهادی است/ فعالیت  ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان

به گزاش کرونا از اصفهان، سردار علی مقواساز در حاشیه انتخابات مجمع جهادگران استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر چند دستور ویژه در خصوص محرومیت‌زدایی، نقش‌آفرینی در مقابله با کرونا، نهضت تواصی و امثال آن داشتند و نیروهای جهادی به خوبی نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب به نیروهای جهادی برای پرهیز از تنبلی گفت: امروز جبهه حق در یک مقطع ویژه‌ای قرار دارد و لذا رهبر معظم انقلاب به عنوان یک دیده‌بان حکیم طی یک سال و نیم اخیر بر ضرورت تداوم استقامت، نق نزدن، سست نشدن، و امثال آن تاکید دارند.

مقواساز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نبرد نامتقارن و جنگ روایت‌ها، تصریح کرد: امروز هسته سخت تشکیلات انقلاب اسلامی که قرار است ضربه نهایی را بر پیکره کفر بزند لازم است در مسیر خود با استحکام و مقاومت بیشتر بایستد.

وی تصریح کرد: امروز در لحظه طلایی مبارزه حق و باطل قرار داریم قرار داریم و لذا لازم است جبهه حق در قالب نهضت تواصی مستحکم در مسیر حق بایستد و زمینه نصرت حق را فراهم کند.

مقواساز افزود: مجمع جهادی در شهرستان‌ها و استان باید مستحکم شکل گیرد و تجلی تحقق اراده نیروهای انقلابی شود و به همه اثبات کند که ما می‌توانیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  با بیان اینکه خارج شدن کشور از وضعیت موجود در گرو فعالیت جهادی است، تصریح کرد: انتقال تجربیات، معرفی دستاوردها، توانمندسازی گروه‌های جهادی، تخصصی شدن فعالیت‌ها در حوزه‌هایی از جمله خانواده، اعتیاد، درمانی از جمله ضروریات برای رشد و اعتلای گروه‌های جهادی لازم است.

آب پاک بزرگواری روی دست جریان‌ها و سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه زادگاه گروه‌های جهادی بسیج است، افزود: متولی فعالیت گروه‌های جهادی  از سوی رهبر معظم انقلاب به بسیج واگذار شده است.

حسن عجمی مسوول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان اصفهان نیز با اشاره به فعالیت قریب به ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گفت: در راستای تقویت اقدامات جهادی، شورای جهادی در سطح شهرستان‌ها به صورت انتخاباتی برگزار و در سطح استان نیز مجمع جهادی استان برگزار شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi