جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان تامین اعتبار شد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخشهای کورین و نصرت آباد در  مجلس،گفت: سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان تامین اعتبار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68658
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان تامین اعتبار شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، اسماعیل حسین زهی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دوبانده کردن محور خاش به زاهدان از مطالبات به حق مردمی بوده، امیدواریم با تلاش های مسوولان در دولت مردمی شاهد توسعه همه جانبه منطقه باشیم.

 نماینده مردم  خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین  در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت ها از آرزوهای دیرینه مردم محروم منطقه خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان بوده، بنابراین از دولت  انتظار داریم به مطالبات به حق مردمی ویژه تر پاسخ بدهند و شاهد دوبانده شدن تمام محورهای مواصلاتی خاش به زاهدان و خاش به میرجاوه و خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان و تکمیل پروژه راه خاش به گوهرکوه و بزمان و حوزه جنوب کرمان باشیم.

حسین زهی یادآورشد: در کمیسیون عمران مجلس و با پیگیری های مستمر و ارتباط گیری با وزیران و با حمایت های  استاندار تلاش می کنیم شاخص های توسعه ای استان را ارتقاء دهیم و ان شاءالله با همت مسوولان در دولت مردمی تحقق این امر نیز دور نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi