شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

استقرار پست با ظرفیت 63 کیلووات در صفادشت برای حل خاموشی‌های مکرر شهریار

نماینده مردم شهریار در راستای پیگیری های بعمل آمده برای رفع خاموشی‌های مکرر منطقه شهریار از نشست با وزیر نیرو و مصوبه استقرار پست با ظرفیت ۶۳ کیلووات خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68593
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

استقرار پست با ظرفیت 63 کیلووات در صفادشت برای حل خاموشی‌های مکرر شهریار

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین حق وردی  نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس درخصوص علت قطع برق و خاموشی های مکرر شهرستان های حوزه انتخابیه، از برگزاری جلسات متعدد با حضور وزیر نیرو، معاون برق و انرژی این وزارتخانه، مدیران کل برق منطقه ای و توریع برق استان تهران و مسئولین مربوطه خبر داد و گفت: براساس آن راهکارهایی برای حل این مشکل در کوتاه مدت و بلندمدت ارائه گردید.

وی افزود: یکی از این مصوبات استقرار پست با ظرفیت ۶۳ کیلووات در منطقه صفادشت شهرستان ملارد بود که این پست با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال که دارای یک فیدر ورودی ۱۲۵۰ آمپر و چهار فیدر خروجی ۱۲۵۰ آمپر است با همکاری خوب شهرداری صفادشت افتتاح گردید.

حق وردی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر تامین پایدار برق منطقه صفادشت، نیاز واحدهای شهرک صنعتی صفادشت مرتفع می گردد که زمینه ساز توسعه اجتماعی و اقتصادی برای مردم شریف این منطقه خواهد بود. همچنین جهت حل مشکلات زیرساختی در حوزه برق شهرستان های شهریار، ملارد و قدس احداث پست ۴۰۰ کیلوواتی نیز در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که مقدمات انجام آن در حال پیگیری می باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi