چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

‌آنتن‌دهی ضعیف موبایل و قطعی اینترنت در قلب شهر یاسوج/مخابرات جوابگو باشد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ هر چند در سال‌های اخیر اقدامات خوب و اعتبارات زیادی برای زیر پوشش قرار دادن موبایل و اینترنت در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما ناکافی بوده و در بسیاری از مناطق شاهد عدم رضایت مردم هستیم. اهالی مناطقی همچون شرف آباد، سرابتاوه و سایر نقاط همچون محمود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68587
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

کرونا :

‌آنتن‌دهی ضعیف موبایل و قطعی اینترنت در قلب شهر یاسوج/مخابرات جوابگو باشد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ هر چند در سال‌های اخیر اقدامات خوب و اعتبارات زیادی برای زیر پوشش قرار دادن موبایل و اینترنت در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما ناکافی بوده و در بسیاری از مناطق شاهد عدم رضایت مردم هستیم.

اهالی مناطقی همچون شرف آباد، سرابتاوه و سایر نقاط همچون محمود آباد علیا از چنین وضعیتی گلایه مند هستند این در حالی است که نقاط یاد شده چسبیده به شهر یاسوج و اصولاً جزئی از این شهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

یکی از مخاطبان فارس با فرستادن پیامک اعتراضی به دفتر خبرگزاری اینگونه اعلام نارضایتی می‌کند که برخی خیابان‌های سرابتاوه از جمله خلیج فارس‌ها آنتن دهی نداشته و اینترنت نیز به کرات قطع می‌شود در حالی که بسیاری از کارهای روزمره با همین موبایل و اینترنت بوده و کل برنامه‌های ما را مختل کرده است.

حال مسئولان مخابرات توضیح دهند که این وضعیت نامطلوب خط دهی موبایل و ضعیف بودن اینترنت در یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چیست.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi