پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 هکتار از اراضی منابع طبیعی درسیستان وبلوچستان رفع تصرف شد

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز از اراضی ملی واقع در استان سیستان و بلوچستان، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68481
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

2 هکتار از اراضی منابع طبیعی درسیستان وبلوچستان رفع تصرف شد

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز از اراضی ملی واقع در استان سیستان و بلوچستان، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در معیت کارشناسان اداره منابع طبیعی استان از اراضی تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف غیر مجاز بودن اراضی مذکور، ۲ هکتار را شناسایی و رفع تصرف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیر مجاز را ۱۱میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا متخلفان مربوطه شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسین علیزاده مقدم؛ از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری( تصرف اراضی ملی وشهری) موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۷۵۰۰۵/ ق


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi