جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبارات ناچیز به پروژه ۱۷۰۰ میلیارد تومانی فاضلاب آستارا

نماینده مردم  آستارا در مجلس،گفت: در دو سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان به پروژه آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافته که در مقابل نیاز ۱۷۰۰ میلیارد تومانی این پروژه بسیار ناچیز است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68442
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص اعتبارات ناچیز به پروژه ۱۷۰۰ میلیارد تومانی فاضلاب آستارا

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا مرحبا در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته، در بورس تخلف، ندانم کاری و اشتباهات مکرری را دیده‌ایم.

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روندی فعلی بورس را قبول نداریم، ادامه داد: حراست از اموال مردم اولویت است و آینده بورس به سوی مناسبی خواهد رفت.

وی از حضور شرکت های کاغذی بدون گذراندن مراحل فنی در بورس سخن گفت و افزود: با تدابیر دولت سیزدهم مشکلات بورس حل خواهد شد.

مرحبا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های آب و فاضلاب آستارا، از دیگر مسایل مطرح شده توسط نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود که خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان به پروژه آب و فاضلاب اختصاص یافته که در مقابل نیاز ۱۷۰۰ میلیارد تومانی این پروژه ها بسیار ناچیز است و به اعتبار ملی نیاز دارد.

وی در خصوص خرید تجهیزات برای بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان، تصریح کرد: یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر با مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان برای مردم آستارا دریافت شد که در آینده نصب و راه اندازی می شود و یک میلیارد تومان هم برای تجهیز بخش نوزادان این بیمارستان گرفته شد.

نماینده آستارا در مجلس  اضافه کرد: مرکز بیماربستر ۲۰ تخت‌خوابی لوندویل پس از بهره برداری مشکل عمده مردم لوندویل را حل می کند.

وی در ادامه سخنان خود به حضور تیم اقتصادی کشور در سفر رئیس جمهور به مسکو اشاره کرد و گفت: پروژه راه آهن آستارا – رشت که در برنامه مذاکره نبود و با پیشنهاد بنده به وزیر اقتصاد و همکاری مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مطرح و این طرح مورد موافقت طرف روس برای مشارکت در این پروژه و سرمایه گذاری قرار گرفت.

استان فارس ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاورزی دارد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه استخر بانوان مجموعه وحدت و سالن آمفی تئاتر ارشاد از دغدغه های بنده به عنوان نماینده آستارا بود، یادآور شد: از محل اعتبارات شهرستان، رقمی معادل ۲ میلیارد تومان برای آن گرفته شد و در سفر رئیس جمهور هم ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل این سالن اخذ شد تا مهمترین دغدغه هنرمندان آستارا پایان یابد.

وی افزود: در این سفر و با رایزنی های مکرر ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل سیستم روشنایی  استادیوم وحدت و ۵ میلیارد تومان هم نیز برای پروژه استخر این مجموعه منظور شد.

غلامرضا مرحبا در پایان به مشکلات موجود در حوزه مجمتع بندری جند منظوره آستارا  اشاره کرد و گفت: این بندر یک ظرفیت ملی است و هر اتفاقی در این بندر یک اقدام ملی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi