جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز زندگی مشترک۲۳ نوعروس با اهدای جهیزیه کمیته امداد منطقه یک یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج،  به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در هفتمین روز از این دهه مبارک فجر، مراسم اهداء نمادین ۲۳ فقره جهیزیه  به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد. مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آغاز زندگی مشترک۲۳ نوعروس با اهدای جهیزیه کمیته امداد منطقه یک یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج،  به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در هفتمین روز از این دهه مبارک فجر، مراسم اهداء نمادین ۲۳ فقره جهیزیه  به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد.

مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تأسیس کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری به نیازمندان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: اهداء جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده وکمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از  برنامه های فرهنگی این نهاد است.

حیدری بیان کرد: اعتبار ومبلغ هزینه شده در خصوص تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر ۴۶۰ میلیون تومان است.                        

حیدری با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون،جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است،گفت: نوعروسان تحت حمایت این نهاد قبل از دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آشنایی بیشتر آنان برگزار می شود شرکت می‌کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در برنامه های کمیته امدد، بیان کرد: از همه خیران نیکوکار دعوت می کنیم تا مثل همیشه با مشارکت در طرح اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند.

وی با یاد‌آوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ فقره جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شده افزود:اعتبار خرید این اقلام به صورت عمده بالغ بر یک میلیاردو ۱۳۵ میلیون تومان است.

وی در پایان با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ زوج دیگر پشت نوبت دریافت جهیزیه در اداره منطقه یک یاسوج هستند، عنوان کرد: چشم انتطار حمایت خیران و نیکوکاران بزرگوار جهت تامین جهیزیه برای فرستادن نوعروسان به خانه بخت هستیم.

کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۸ فرماندار + تصاویر
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi