جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شادگان با حضور وزیر کشور آغاز شد

پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شادگان روز دوشنبه به میمنت دهه فجر، با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید. به گزارش کرونا، مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شادگان که به روش epcf (طراحی و مهندسی پروژه و خرید و سرمایه گذاری) اجرا شده، امروز  با حضور احمد وحیدی وزیر کشور وارد مدار شد. این تصفیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68424
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

کرونا :

بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شادگان با حضور وزیر کشور آغاز شد

پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شادگان روز دوشنبه به میمنت دهه فجر، با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرونا، مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شادگان که به روش epcf (طراحی و مهندسی پروژه و خرید و سرمایه گذاری) اجرا شده، امروز  با حضور احمد وحیدی وزیر کشور وارد مدار شد.

این تصفیه خانه در مدت پنج سال ساخته شده است و ظرفیت مدول اول این تصفیه خانه ۲۰ هزار مترمکعب در شبانه روز است و میزان سرمایه گذاری ارزی این پروژه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو معادل ۲ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: این تصفیه خانه از یک ماه پیش به صورت آزمایشی وارد مدار شد و امروز با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: تصفیه خانه فاضلاب شادگان مزایای زیادی از جمله بازچرخانی آب و رفع آلودگی آب مزارع دارد. ظرفیت این تصفیه خانه در مدول نخست ۲۰ هزار مترمکعب در شبانه روز است و در مدول دوم به ۲۶ هزار مترمکعب خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای مدول نخست این تصفیه خانه ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است بیان کرد: این تصفیه خانه از بهترین پروژه‌های تصفیه در کشور است.

کرمی نژاد گفت: در سفر رییس جمهور به خوزستان در شهریور گذشته، پرداخت اعتبار به بخش آب و فاضلاب شادگان و چهار شهر دیگر مصوب شده بود.

وزیر کشور روز دوشنبه به منظور افتتاح چند پروژه و بازدید از پروژه‌های عمرانی ماهشهر، بازدید هوایی از وضعیت تالاب هورالعظیم و بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا و مناطق شهری اهواز در سفری ۲ روز از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز، وارد خوزستان شد.

شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi