جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی مشکلات اجرای پروژه پتروشیمی امیرآباد/ مجوزهای زیست محیطی صادر می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس از تسریع در اجرای پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران خبر داد و گفت: موانع مجوزهای زیست محیطی با همراهی دستگاه های مربوطه حل خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68376
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بررسی مشکلات اجرای پروژه پتروشیمی امیرآباد/ مجوزهای زیست محیطی صادر می‌شود

غلام رضا شریعتی اندراتی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن ماه) اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شوری اسلامی گفت: تسریع در صدور مجوز پتروشیمی امیرآباد مازندران به مرکزیت بهشهر موضوع این نشست بود که با حضور استاندار مازندران، معاونین سازمان محیط زیست و سازمان پتروشیمی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی یکسال گذشته مشکلات مربوط به اجرای این پروژه پیگیری شده لذا موانعی در این رابطه وجود داشت که مهمترین آنها صدور مجوزهای زیست محیطی بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این نشست موضوع مجوزهای زیست محیطی با مساعدت سازمان محیط زیست کشور برطرف خواهد شد، ادامه داد: در این نشست مقرر شد مجوزهای مربوط به خوراک، آب و تخصیص زمین به سرمایه گذار صادر شود تا هر چه سریع تر شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اجرای پروژه مذکور موجب ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم و بیش از ۳۰ هزار شغل غیرمستقیم خواهد شد که تحول بزرگی در استان رقم خواهد زد، صریح کرد: باید یادآور شد تاکنون چنین پروژه ای در استان مازندران با میزان قابل توجه سرمایه گذاری ارزی و ریالی اجرایی نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات سرمایه گذار این پروژه، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی معادل ۶۰ الی ۷۰ هزار میلیارد تومان  اعتبار اجرای این پروژه است./

چگونه یک شرکت بدون تائید وزارت ارتباطات می‌تواند موبایل‌هایی با برند جعلی به مردم تحویل دهد؟
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi