جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله عاملی: احکام صادره دستگاه قضایی درباره اشرار بازدارندگی لازم را ندارد

به گزارش کرونا از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهارکرد: در عظمت انقلاب اسلامی همین بس که بیش از ۴۰ سال است که آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای اذناب تمام تلاش خود را برای از بین بردن نظام اسلامی بسیج کرده‌اند خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68263
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

کرونا :

آیت‌الله عاملی: احکام صادره دستگاه قضایی درباره اشرار بازدارندگی لازم را ندارد

به گزارش کرونا از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهارکرد: در عظمت انقلاب اسلامی همین بس که بیش از ۴۰ سال است که آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای اذناب تمام تلاش خود را برای از بین بردن نظام اسلامی بسیج کرده‌اند خود همین مساله نشان می‌دهد که اولا انقلاب اسلامی کار بسیار بزرگی کرده و ثانیا آن‌ها به شدت از انقلاب ما زخمی هستند و ثالثا  نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ما منافع عظیمی را از آنها گرفته و به ملت برگردانده است.

وی با اشاره به جنایت‌های دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی افزود: آنها با تمام توان و با سرمایه‌گذاری عظیم کار می‌کنند؛ هر وقتی سرشان به سنگ می‌خورد می‌گویند ملت ایران یک ملت پیش‌بینی نشده است آنها در این مدت از هیچ خیانت و جنایتی کوتاهی نکردند، به‌طوری‌که لیست جنایت آنها در طول ۴۳ سال خیلی تکان دهنده است

امام جمعه اردبیل با اشاره به جنایات دشمنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی با شهادت جوانان وطن، محاصره علمی و ممانعت از  فناوری‌های حساس و سرنوشت ساز و محاصره تکنولوژی، محاصره اقتصادی، فشار حداکثری، هجمه شدید فرهنگی و رسانه‌ای، محاصره دارویی، ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی بزرگترین سردار مبارزه با تروریسم، جنگ عظیم روانی و جنگ نرم و اقدامات و جنایات بسیاری که در طول چهل و سه سال اخیر انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن، وحشی‌ترین تروریست‌ها را به جان ملت ما انداخت. به‌طوری‌که هفده هزار شهید ترور داریم که در دنیا بی‌نظیر است. این جنایت وحشتناک تروریستی کار  آنها بود چون همان تروریست‌ها الان در آمریکا و  اروپا به سر می‌برند و در پارلمان‌های اروپایی تردد دارند ما هزینه بسیار سنگینی در ترور پرداخت کردیم.

مهار آتش سوزی مجموعه ۱۶۷ شرکت نفت/ انتقال دو مصدوم به بیمارستان
دنبال کنید

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: هرکسی لیست جنایات آمریکا در برابر انقلاب ما را می‌بیند یقین می‌کند که انقلاب ما مقاوم‌ترین و ملت ما بصیرترین ملت در دنیا و در عین حال مظلوم‌ترین انقلاب و ملت در دنیا است و حالا چهل و سه سال است که زورآزمایی ادامه دارد، در یک طرف آمریکا، اروپا، اسرائیل و شیوخ مرتجع عرب و در یک طرف ملت مظلوم ما.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در این زورآزمایی، ملت ما ثابت کرد که محاسبه فرعون و هامان خطا بود، ملت ما مجری این آیه قرآن شد که خداوند می‌فرماید آنچه فرعون و هامان و لشکر آنها از آن می‌ترسند همان بلا را بر سر آنها خواهم ریخت.   

عاملی اذعان کرد: آنها امروز در سه جنایت متمرکز شده‌اند؛ اول تحریم اقتصادی تمام عیار، دوم جنگ روانی و بمباران باورها و سربازگیری از داخل و استخدام عواطف و سوم تهدید مکرر نظامی مخصوصاً توسط اسرائیل.

امام جمعه اردبیل در ادامه جنایت در حق نیروی فداکار انتظامی در شیراز را به شدت محکوم کرد و گفت: مسؤولیت اصلی در این باب متوجه دستگاه قضایی است؛ کاملا طبیعی است که اگر احکام صادره از طرف دستگاه قضایی در خصوص اشرار بازدارندگی داشت کار به اینجا نمی‌رسید که هر از چندگاهی شاهد اقدامات جنایت بار اشرار در حق نیروی انتظامی مظلوم هستیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi