شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت پایگاه امدادی جاده لار – بستک در  دستور کار قرار گرفت

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه ساخت پایگاه امدادی در جاده لار – بستک در دستور کار قرار گرفت، گفت: در سیل اخیر مشخص شد که توان هلال احمر لارستان باید افزایش یابد تا امدادرسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68109
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ساخت پایگاه امدادی جاده لار – بستک در  دستور کار قرار گرفت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حسین حسین‌زاده در تشریح وضعیت امکانات هلال احمر در لارستان،گفت:در مکاتبات مشترکی که همراه با دکتر دهقان معاون استاندار و فرماندار لارستان با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر داشتیم، ضمن شرح مطالباتی خواستار افزایش سطح اختیارات هلال احمر لارستان نسبت به شعب عادی شدیم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:باتوجه به آمار جمعیتی مقیم و غیرمقیم شهرستان لارستان و مسافتی که مرکز این شهرستان با مرکز استان دارد و همچنین استقرار فرودگاه بین‌المللی و چند نهاد و اداره خواستار ایجاد داروخانه هلال احمر و مرکز جامع توانبخشی در لارستان شدیم. اختصاص یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت تک‌کابین امدادی نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزاتی که در این شهرستان وجود دارد، درخواست دادیم تا مرکز آموزش‌های تخصصی و میدانی امداد و نجات منطقه جنوب در لارستان ایجاد شود و به منظور امدادرسانی بهتر در زمان بروز بلایای طبیعی در منطقه و استان هرمزگان، انبار امدادی در لارستان احداث شود.

وی با بیان اینکه اگرچه هلال احمر لارستان در سال ۹۵ به شعبه ویژه ارتقا یافته، اما همچنان از برخی تجهیزات و امکانات برخوردار نیست، گفت: راه‌اندازی مرکز EOS، تخصیص اعتبار بیشتر و متناسب‌سازی احکام کارگزینی از دیگر درخواست‌های بنده و فرماندار محترم بود.

حسین‌زاده همچنین خبر داد: از آقای کولیوند خواسته شد تا یک پایگاه امدادی در محور مواصلاتی لار – بستک احداث شود که وی به رئیس سازمان امداد و نجات دستور داد تا کار ساخت آن از محل اعتبارات استانی و تجهیز از طریق سازمان انجام بگیرد. در خصوص احداث شعبه یا نمایندگی هلال احمر در بیرم نیز دستور داده شد تا این موضوع در کمیسیون دائمی مطرح شود. در خصوص موضوعات فوق نیز دستور پیگیری و بررسی به معاونان و مدیران هلال احمر داده شد.

واکنش شدید امام جمعه باشت به حواشی اخیر در رابطه با زلزله کرمانشاه/ قراردادهای زنگنه مردم را بیچاره کرده است
دنبال کنید

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با تاکید به ضرورت توسعه هلال احمر لارستان یادآورشد: در سیل اخیر مشخص شد که توان هلال احمر لارستان باید افزایش یابد تا امدادرسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام بگیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi