چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

احداث سیل‌بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس، گفت: احداث سیل‌بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68076
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

احداث سیل‌بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت  ،منصور شکراللهی با اشاره به وقوع سیل اخیر در مناطق جنوبی استان و حضور اعضای هئیت دولت در منطقه گفت: با وقوع دو سیل، شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر بودیم که از نزدیک بازدید میدانی داشتند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ادامه داد: بر اساس بازدید های صورت گرفته، مصوبه ای در نظر گرفته شد که یکی از بندها این مصوبه احداث سیل بند و آبخون داری است.

وی بیان کرد: رودبار جنوب دارای رودخانه های زیادی است و نظر بر این است تا سیل بند خرم از جیرفت تا زهکلوت احداث شود که البته تأمین اعتبار آن بسیار است و مسئولان پیگیر هستند تا با احداث این سیل بند از طغیان رودخانه ها و مسائلی که برای کشاورزان ایجاد می شود، جلوگیری شود.

شکراللهی با تأکید بر اینکه احداث سیل بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است، خاطر نشان کرد: با وقوع سیل، زیر ساخت های جاده ای، روستایی و محورهای مواصلاتی و منازل مردم تخریب شده اند و این مهم نیاز است که همگان بسیج شوند و کمک کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

منصور شکراللهی با تأکید بر اینکه احداث سیل بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است یادآورشد: رودبار جنوب دارای رودخانه‌های زیادی است و نظر بر این است تا سیل‌بند خرم از جیرفت تا زهکلوت احداث شود که البته تأمین اعتبار آن بسیار است و مسئولان پیگیر هستند./

افتتاح و راه‌اندازی خانه نخبگان در جنوب استان کرمان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi