یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

حضور قوی مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی رئیس‌جمهور را در مجامع بین المللی بالاتر می‌برد

نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: هرچه حضور مردم درانتخابات قوی ‌تر باشد، قدرت چانه زنی رئیس‌جمهور در مجامع بین المللی بالاتر خواهد بود و امورات در خارج کشور راحت‌تر دنبال می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

حضور قوی مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی رئیس‌جمهور را در مجامع بین المللی بالاتر می‌برد

سید نجیب حسینی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، گفت: لازم می‌دانم از حضور میلیونی مردم در روز هشتم تیر در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تشکر کنم، مردم با همه گرفتاری‌هایی که داشتند به ندای جمهوری اسلامی لبیک گفتند و تمام اقشار در انتخابات شرکت کردند و این حضور نشان می‌دهد که مردم نسبت به سرنوشت و آینده چون حساس هستند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شوری اسلامی ادامه داد: حضور مردم نشان دهنده مردم سالاری دینی است همچنین نشان می دهد که مردم در سخت‌ترین شرایط که از لحاظ معیشتی در تنگنا بوده و نرخ بیکاری بالاست همچنین اشتغال کم است اما به نظام اسلامی امیدوار هستند و با این امید پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و  روز ۱۵ تیرماه این حضور را کامل خواهند شد.

وی اضافه کرد: انچه که برای ملت ایران و برای جمهوری اسلامی اهمیت دارد،حضور قوی مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری است چرا که یکی از مولفه‌های قدرت یک رئیس جمهور برای چانه‌زنی و برای حضور قوی‌تر در تصمیمات بین‌المللی همچنین برای اینکه بتواند برنامه‌های خود را در درون نظام با پشتیبانی قوی‌تر دنبال کند، پشتیبانی و حضور مردم است. هرچه این حضور قوی‌تر باشد، قدرت چانه زنی رئیس‌جمهور در مجامع بین المللی بالاتر خواهد بود و امورات در خارج کشور راحت‌تر دنبال می‌شود.

این  نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: هرچه حضور پررنگ‌تر داشته باشد، قطعاً نگاه مجامع دنیا و کشورهای مختلف در مورد کشورمان تغییر پیدا خواهد کرد. قطعاً یک رئیس‌جمهور با رأی بالا ، نفوذ کلام و حضورش در جلسات بین‌المللی بیشتر از رئیس جمهوری خواهد بود که پشتوانه کم‌رنگی از مردم داشته باشد، پس قدرت رئیس‌جمهور در پشتیبانی مردم است.

ساز وکار تشکیل کمیته استعلام داوطلبان عضویت در هیات مدیره اتحادیه ها مشخص شد
دنبال کنید

حسینی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال ثابت کرده که از رأی مردم صیانت کرده و صیانت خواهد کرد و حضور حداکثری می‌تواند برای ما بسیار با اهمیت است. ما بعنوان نماینده مردم در خانه ملت، از همه مردم عزیز ایران اسلامی، از مردم شریف استان گلستان علی الخصوص چهار شهرستان مینودشت و گالیکش و کلاله و مراوه تپه در شرقی‌ترین حوزه استان گلستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس بیان کرد: مردم گله‌مند هستند واز وضع معیشتی گلایه دارند اما گله مندی را با قهر کردن از هم متمایز کردند. گلایه دارند اما پای صندوق رأی می آیند. امید است بتوانیم با یک انتخاب درست، بخشی از مشکلات در کشور را برطرف کنیم و قطعاً در آینده هرچه رئیس‌جمهور با مجلس  و جاهای مختلف تعامل و هم افزایی داشته باشد، می تواند در پیشبرد توسعه کشور نقش بسزایی و مهمی داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi