شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار به طرح‌های آبخیزداری ضروری است

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس بابیان اینکه تخصیص اعتبار به طرح‌های آبخیزداری ضروری است،گفت: ساخت سرپناه در مناطق قشلاقی مورد بررسی قرار بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68067
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

تخصیص اعتبار به طرح‌های آبخیزداری ضروری است

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده  در تشریح  نشست مشترک حسین‌زاده با روسای سازمان‌های جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و امور عشایر کشور،گفت:پیگیری مشکلات عشایر خنج و درخواست بودجه برای طرح‌های آبخیزداری حوزه انتخابیه  در  جلسه مذکور  مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در این دیدار که شورای عشایر شهرستان‌های خنج، فیروزآباد، فراشبند، قیر و اقلید نیز حضور داشتند، درخواست شد تا فرزندان افرادی که در شمال استان فارس اسکان یافته و مشغول دامداری هستند، در خنج استقرار یابند.

 وی ادامه داد: ساخت سرپناه در مناطق قشلاقی  در  جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت بنابراین  مقرر شد طی یک ماه آینده کمیته‌ای برگزار و نحوه انجام این درخواست طبق دستورالعمل‌ها به مدیرکل ابلاغ و اجرایی شود.

 حسین زاده افزود: نمایندگان عشایر خنج همچنین خواستار تایید ممیزی‌های جدید براساس تنسیق‌های (انتظامات و ترتیب‌های) قبل (مربوط به سال ۱۳۶۰) بود که قرار شد این موضوع نیز در آن کمیته بررسی شود و از  همین رو  موضوع سودجویی برخی افراد در قالب عشایر برای خرید و فروش مراتع نیز مطرح شد که قرار شد موارد پیگیری و یک تیم از استان با حضور در منطقه به شناسایی و مقابله با سودجویان بپردازد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi