یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رعایت مسائل زیست محیطی در معادن الزامی است

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس،گفت: رعایت مسائل زیست محیطی در حوزه معدن در اولویت قرار بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

رعایت مسائل زیست محیطی در معادن الزامی است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، رحمت‌الله فیروزی  در شورای اداری شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ادارات مختلفی در منطقه جوشقان قالی اقدامات مثبتی داشتند که از زحمات آنان تشکر می‌کنیم. 

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر  در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم وعده مسئولان محقق شود، افزود: فلسفه انتصاب مسئولان در هر رده و جایگاهی خدمت به مردم مخصوصا مردمی که شرایط خاص و حاد دارند و به دلیل فاصله زیاد این منطقه با کاشان جزء منطقه خاص محسوب می‌شود. 

وی با  اشاره به برخی مشکلات مردم در حوزه منابع انسانی ابراز داشت: مردم جوشقان و کامو برای یک شناسنامه و یا تسهیلات به کاشان مراجعه نکنند و نماینده آنان در منطقه مستقر و یا مسئولان هر ۱۵ روز یکبار در منطقه حضور پیدا کنند. 

وی با بیان اینکه مردم منطقه جوشقان و کامو نباید برای کوچکترین کار به کاشان سفر کنند افزود: بحث معدن دو موضوع دارد؛ اول آنکه رعایت مسائل زیست محیطی باید در اولویت باشد اگرچه کار معدن یک کار تولیدی و سرمایه‌گذاری است و مسئولان ناظر باید مدافع عموم مردم نیز باشند و از سوی دیگر مساعدت اجتماعی نیز مد نظر معدن‌داران باشد. 

فیروزی پور ضمن اشاره به انتقال نگرانی‌های مردم به مسئولان در رده‌های مختلف تصریح کرد: نباید کار صرفا تولیدی را به مردم تحمیل کنیم و نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد. 

وی تاکید کرد: کار ما خدمت به مردم است و مردم را باید راضی نگه داریم و قانع کنیم و افرادی را این مجوزها را صادر کردند باید بدانند که چشمه‌ای در آنجا قرار دارد و آن چشمه آب دارد و مردم از این بابت نگران هستند و باید این نگرانی‌ها رفع شود و اگر احساس شود در حوزه اقناع مردم اقدامی نشود در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنم. 

قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان جهت همکاری برای رفع مشکلات مردم دشتستان
دنبال کنید

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر با بیان اینکه مردم مشکلات خود را مستند کنند، افزود: به دلیل نزدیکی با میمه بعضا دیده می‌شود برخی ادارات نظیر آموزش و پرورش زیر نظر میمه اداره می‌شود در حالی که باید وحدت رویه باشد و اگر جوشقان زیر نظر کاشان است ادارات وظیفه دارند خدمات خود را به مردم این منطقه ارائه دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi