جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان بهبهان

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس گفت: با پیگیری های مکرر، قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان بهبهان تامین و موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اخذ گردید و در همین راستا حواله حدود ۱۲۰۰ تن قیر در اختیار شهردار قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67925
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تامین قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان بهبهان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ، محمد طلا مظلومی  نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که حدود دو سال است جاده آرامستان شهر بهبهان دستخوش تغییرات عمده و اساسی قرار گرفته است و شهرداری نسبت به انجام زیرساخت باندهای مختلف آن اقدام نموده اما تاکنون به دلیل عدم تمکن مالی، کسری بودجه و اعتبارات، موفق به آسفالت آن نشد .

وی افزود: با توجه به کثرت تردد در این جاده و ناهموار بودن آن ، گلایه مندی زیادی از مردم شریف و نجیب شهر بهبهان واصل و آسفالت آن به یک مطالبه عمومی تبدیل گردید و در پی آن مراجعات حضوری ، تماس های تلفنی و یاد آوری های مکرر از سوی موکلین دریافت گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: لذا به منظور اجابت مطالبات مردمی و پاسخ به خواسته به حق موکلین ، با پیگیری های مکرر، قیر مورد نیاز آسفالت جاده آرامستان تامین و موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اخذ گردید و در همین راستا حواله حدود ۱۲۰۰ تن قیر در اختیار شهردار قرار گرفت.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در  مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضمن عذرخواهی از موکلین عزیز بابت تاخیر در انجام این مطالبه به حق ، جا دارد از مدیر کل راه و شهرسازی استان ، مدیرکل سازمان بازرسی استان و همچنین از تلاش های مجدانه فرماندار ، شورای اسلامی شهر و شهردار تشکر و قدردانی نمایم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi