جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردکان تنها شهری که در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است/مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن اظهار نگرانی و تاسف از قرمز شدن شرایط حوزه انتخابیه خود به دلیل شیوع سویه جدید اومیکرون گفت: از مردم اردکان می‌خواهم مانند همیشه در این شرایط هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مسئولان نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67883
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اردکان تنها شهری که در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است/مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن اشاره به قرمز شدن شرایط حوزه انتخابیه خود به دلیل شیوع سویه جدید اومیکرون گفت: امروز شاهد بودیم، با انتشار نقشه شیوع کرونایی در کشور، اردکان نخستین شهرستانی بود که پس از انتشار سویه امیکرون در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که از ۲۰ آذر ماه امسال حدود ۴۷ روز است که هیچ شهری وضعیت قرمز نداشته و این موضوع موجب خوشحالی مردم بود اما اکنون اردکان تنها شهری است که دچار شرایط قرمز شده و توصیه من به مسئولان کشور اتخاذ تصمیمات و تدابیر جدی و اصولی برای کنترل این شرایط است. 

دشتی تاکید کرد: چند روز پیش که شرایط کرونایی در شهرستان اردکان، نارنجی اعلام شده بود، از مسئولان استانی و شهرستانی خواهش کردم تا با در نظر گرفتن این وضعیت تدابیر جدی را بیاندیشند تا شرایط اردکان  تبدیل به قرمز نشود اما متاسفانه شاهدیم که این اتفاق افتاد. 

نماینده مردم اردکان در مجلس بیان کرد: امروز شرایط هشت شهرستان دیگر نیز در کشور نارنجی اعلام شد و براین اساس از مسئولان می‌خواهم تا به صورت ویژه نسبت به این موضوع رسیدگی لازم را انجام دهند تا کشور درگیر اومیکرون نشود. اکنون بسیاری از کشورها به صورت جدی درگیر این سویه جدید شده‌اند و ستاد کرونا باید نسبت به کنترل و پیشگیری از قرمز شدن دیگر شهرستان‌ها اقدام کند. 

وی همچنین ضمن درخواست از مردم برای رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی گفت: از مردم حوزه انتخابیه خود نیز می‌خواهم که همانند دو سال گذشته که در رعایت پروتکل‌ها پیشتاز بوده‌اند، در شرایط کنونی نیز هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند تا بتوانیم با همکاری مردم و مسئولان شهرستان اردکان و استان یزد این سویه را نیز کنترل کرده تا مردم از هر جهت در صحت و سلامت باشند./

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه آینده مردم و مسئولان است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi