سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اقدام ارزنده بیمارستان شهدای گمنام یاسوج/همراهی با مدافعان سلامت در بیمارستان جلیل

اصغر بهور مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از همکاری کادر درمان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با کادر درمانی بیمارستان جلیل خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت نامساعد استان در این خصوص جمعی از پرستاران بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به یاری کادر درمانی شهید جلیل شتافتند. مدیر درمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67847
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اقدام ارزنده بیمارستان شهدای گمنام یاسوج/همراهی با مدافعان سلامت در بیمارستان جلیل

اصغر بهور مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از همکاری کادر درمان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با کادر درمانی بیمارستان جلیل خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت نامساعد استان در این خصوص جمعی از پرستاران بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به یاری کادر درمانی شهید جلیل شتافتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل از زمان ورود این بیماری به کشور و استان زحمات و مشقت زیادی داشتند که در اقدامی انسان دوستانه کادر درمانی شهدای گمنام به کمک همکاران خود رفتند تا زحمت و خستگی آنها کمتر شود.

اقدام ارزنده بیمارستان شهدای گمنام یاسوج/همراهی با مدافعان سلامت در بیمارستان جلیل 3

بهور  با تاکید بر اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی از هیچ اقدامی برای مبارزه با ویروس کرونا در استان دریغ نخواهیم کرد گفت: امید است که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت خود و جامعه را حفظ  و خستگی را از تن کادر درمانی بیرون کنند.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج همپای همکاران خود در این عرصه سخت و حاد کرونایی حضور خواهند داشت و تلاش خود را برای نجات جان بیماران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi