جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان کمالشهر و فردیس چشم انتظار مساعدت دولت است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالب مهم و مورد انتظار اختصاص بودجه برای بیمارستان ناتمام کمالشهر و فردیس است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بیمارستان کمالشهر و فردیس چشم انتظار مساعدت دولت است

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا عباسی در مورد مشکلات استان البرز در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: یکی از مناطقی در کرج که فاقد بیمارستان است کمالشهر است.

 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: در نخستین دیدار و دو روز پس از انتصاب  استاندار جدید مشکل نیمه کاره ماندن بیمارستان کمالشهر را بیان و خواستار پیگیری و تکمیل این بیمارستان از نماینده دولت شدم.

وی با بیان اینکه در هفته قبل بحث استان البرز و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را در کمسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیری کردم، بیان کرد: همه تلاش ما باید برای راه اندازی بیمارستان کمالشهر صرف شود و در اولین فرصت باید این بیمارستان به سرانجام برسد.

عباسی با بیان اینکه از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص بودجه برای طرح‌های بیمارستانی نیمه تمام البرز شدم، ادامه داد: لیست پروژه‌های نیمه تمام از دانشگاه علوم پزشکی البرز دریافت و بیمارستان کمالشهر بعد از بیمارستان فردیس دومین پروژه در لیست بود.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهور یکی از مطالبات اختصاص بودجه مجزا در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان و سرانه بهداشت و درمان است، ادامه داد: بیمارستان کمالشهر و فردیس چشم انتظار مساعدت دولت است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi