جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تقدیر از مادران خانه سالمندان اردبیل به‌مناسبت روز مادر

به گزارش کرونا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از مادران خانه مرحمت اردبیل با اهدای شاخه گل تجلیل شد. وی با اشاره به این‌که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، مادرانی هستند که در خانه‌های سالمندان چشم‌انتظار یک نگاه و یک سلام هستند،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تقدیر از مادران خانه سالمندان اردبیل به‌مناسبت روز مادر

به گزارش کرونا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از مادران خانه مرحمت اردبیل با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

وی با اشاره به این‌که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، مادرانی هستند که در خانه‌های سالمندان چشم‌انتظار یک نگاه و یک سلام هستند، افزود: فراموش نکردن این مادران در چنین روزی حداقل‌ترین وظیفه هر انسانی است و ما نیز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به وظیفه و رسالت بزرگ خود در پاسداشت مقام شهروندی این مادران عمل کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با بیان این‌که مادران و زنان در جامعه مسؤولیت خطیری بر عهده دارند ترویج در راستای احترام و ارج نهادن به مقام شامخ مادران را وظیفه هر نهاد و سازمانی دانست و ادامه داد: مادران ریشه‌های جامعه هستند و ضروری است در جهت استحکام و استواری‌ و نهادینه شدن الگوی‌های ناب در سطح جامعه، به زنان و مادران ارزش و بها داده شود.

ابراهیمی بیان کرد: شایسته است که با مطالعه در عمق و جوانب گهربار حیات و شخصیت فاطمه زهرا(س) و پیروی از آموزه‌ها و الگوهای آن انسان الهی، بانوان در جامعه زندگی خود را با پیوند زدن به منش و سیره فاطمی تعالی داده و در روزی که به نام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر نامگذاری شده بیش از پیش قدردان زحمات مادران باشیم.

گفتنی است؛ این برنامه با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل و هیات بازی‌های بومی محلی شهرستان اردبیل اجرا شد.

تأمین مسکن طلاب در استان با جدیت پیگیری می شود
دنبال کنید

انتهای پیام/۳۴۶۳/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi