جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشگاه کوثر باید به جایگاه ویژه‌ای در شمال شرق کشور دست یابد

نماینده مردم بجنورد در مجلس با تأکید بر اینکه دانشگاه کوثر به عنوان یک دانشگاه ویژه در شمال شرق کشور میزبان و پذیرای دانشجویان از سراسر کشور است، گفت: امیدواریم با رویکرد و توجه ویژه دولت جدید به دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های تک جنسیتی مشکلات بودجه‌ای، فضاهای آموزشی و تجهیزات این دانشگاه رفع و در آینده ای نزدیک شاهد آن باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67670
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

دانشگاه کوثر باید به جایگاه ویژه‌ای در شمال شرق کشور دست یابد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در دیدار با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه کوثر بجنورد گفت: با نگاه ویژه ای که شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نسبت به حفظ دانشگاه های تک جنسیتی داشت، استقلال دانشگاه کوثر در آمایش وزارت علوم حفظ شد و جزء دانشگاه هایی است که با سه دانشکده و جمع قابل توجهی دانشجو از ۱۷ استان کشور که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، فعالیت خود را ادامه بدهد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با رویکرد و توجه ویژه دولت جدید به دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های تک جنسیتی مشکلات بودجه‌ای، فضاهای آموزشی و تجهیزات این دانشگاه رفع و در آینده ای نزدیک شاهد آن باشیم که دانشگاه کوثر به عنوان یک دانشگاه ویژه در شمال شرق کشور میزبان و پذیرای دانشجویان از سراسر کشور است.

محمد وحیدی گفت : همراهی استاندار خراسان شمالی و مسئولین استانی در رفع مشکلات این دانشگاه در ادارات و دستگاه های مختلف در کنار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث حفظ و تقویت این دانشگاه تک جنسیتی در استان خواهد شد.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار وحیدی طی تماس تلفنی با دکتر خطیبی معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دغدغه های اعضای هیات علمی دانشگاه ها با توجه به ابلاغ نامه سازمان برنامه و بودجه به خزانه داری کل کشور را پیگیری کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi