پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی بروجرد اختصاص می‌یابد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مبلغ ۸ میلیارد تومان با سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان ورزش و جوانان هماهنگ کرده‌ایم تا برای تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی بروجرد اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری خانه ملـت، عباس گودرزی درباره وضعیت پروژه های ورزشی بروجرد اظهار داشت: پروژه‌هایی به نمایندگان حوزه‌های انتخابیه پیشنهاد شده تا مبلغی از بودجه سال ۱۴۰۰ صرف امور مرتبط شود، ما نیز سعی کردیم این بودجه را با توجه به اهمیت ورزش، صرف این بخش و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان نماییم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: از سال گذشته تاکنون کارهای خوبی در حوزه ورزش به‌ لحاظ تکمیل یا نوسازی و تجهیز انجام شده‌ است، سالن ورزشی طالقانی در دو سال گذشته صددرصد تعمیر و تکمیل و تجهیزات نیز به‌روز شده‌ است.

گودرزی عنوان کرد: مجموعه ورزشی زورخانه شهرستان بروجرد نیز که به تعمیرات احتیاج داشت به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده‌ است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان با اشاره به راه‌اندازی پیست دوومیدانی این شهرستان خاطرنشان کرد: برای پیست دوومیدانی نیز مبلغ ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته بودند که خوشبختانه سال گذشته تأمین اعتبار شد و این محل آماده و به بهره‌برداری رسید، در حال حاضر با زحمات ادار‌ه‌ کل ورزش لرستان از این مکان استفاده می‌شود. 

وی تأکید کرد: امروز هم از عدد پیشنهادی‌ که از بودجه سال ۱۴۰۰ اعلام شده‌ مبلغ ۸ میلیارد تومان با سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان ورزش و جوانان هماهنگ کرده‌ایم تا برای پروژه‌های نیمه‌تمام دریافت کنیم.

گودرزی با بیان اینکه مبلغ پیشنهادی را جهت تکمیل سکوهای ورزشگاه شهید علی بیات اختصاص داده‌ایم،گفت: زیبنده این شهر و این ورزشگاه نیست که با  سکوهایی نامناسب میزبان مردم و ورزشکاران باشد، این ورزشگاه برای مردم نوستالوژی‌ است و مردم از این محل خاطرات زیادی دارند‌.

انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان
دنبال کنید

وی با اشاره به اهمیت استادیوم ورزشی در شهرستان بروجرد افزود: ورزشگاه شهید علی بیات مهم‌ترین استادیوم ورزشی این شهرستان است که از گذشته احداث شده‌ است و از بودجه اختصاصی برای تجهیز رخت‌کن، سکوها و نوسازی سایر بخش‌ها استفاده می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه یک زمین چمن مصنوعی جنب میدان زائران کربلا (میدان سردار سلیمانی)، قرار دارد که سال‌هاست رها شده و اصلاً به آن رسیدگی نشده‌ است، خاطرنشان کرد: این زمین حدود ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که تأمین اعتبار شد.

وی بیان کرد: تعداد پنج زمین روستایی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که تا این لحظه دو زمین تأمین اعتبار شده‌ است و امید داریم با اعتبارات سال ۱۴۰۱ بتوانیم قدم‌هایی در حوزه ورزش برداریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi