چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست‌های رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر/معتمدی: استان انبار 1200 تنی نیاز دارد

به گزارش کرونا از یاسوج وزیر جهاد کشاورزی که در نشستی وبیناری با استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، اظهار کرد: ارتباط مستمری با رؤسای سازمان‌ها دارم و کاملا از از وجود موانع و مشکلات سد راه انجام امورات محوله به قرارگاه امنیت غذایی آگاه هستم اما ظرفیت‌های زیادی هم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67405
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

درخواست‌های رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر/معتمدی: استان انبار 1200 تنی نیاز دارد

به گزارش کرونا از یاسوج وزیر جهاد کشاورزی که در نشستی وبیناری با استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، اظهار کرد: ارتباط مستمری با رؤسای سازمان‌ها دارم و کاملا از از وجود موانع و مشکلات سد راه انجام امورات محوله به قرارگاه امنیت غذایی آگاه هستم اما ظرفیت‌های زیادی هم وجود دارد که هنوز به کار گرفته نشدند و می‌شود با یک مدیریت اصولی از عهده این رسالت سنگین سربلند بیرون بیاییم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه در جهاد کشاورزی موضوعی مهمتر از تأمین امنیت غذایی وجود ندارد، تصریح کرد: هنر یک مدیر ایجاد هم‌افزایی و همفکری با همه واحدها و عوامل دخیل در انجام یک مأموریت است و انتظار من از مدیرانم در استان‌ها ایجاد چنین فضایی و به کارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود است.

وی ادامه داد: مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی موظف هستند به صورت روزانه از ساعت ۶ تا ۸ صبح مسائل مربوط به قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار را رصد و تصمیم‌گیری کنند.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: سازمان‌های جهاد کشاورزی هم باید بر امر تولید و هم توزیع نظارت کنند که در این راه نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی و کمک گرفتن از همه دستگاه‌های عضو در قرارگاه امنیت غذایی است.

معتمدی‌پور: در توزیع نهاده‌ها ۴۱ درصد رشد داشتیم

سید علی معتمدی‌پور نیز در این دیدار با بیان اینکه در امر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی و دامی اقدامات خوبی انجام شده، گفت: در این استان به ظرفیت انباری یک هزار و ۲۰۰ تنی نیاز داریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در توزیع نهاده‌های بخش کشاورزی به نسبت سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشتیم.

عدم رعایت الگوی مصرف برق ۱۰۸ مشترک اداری در اهواز را قطع کرد
دنبال کنید

وی به تشکیل ۲۳ نشست قرارگاه امنیت غذایی، ۲۵ نشست کمیته بازرسی، ۲۰ نشست ستاد تنظیم بازار و تشکیل ۵۰ اکیپ گشت در این مدت اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۴۵ نفر از نیروهای بسیج اصناف به منظور نظارت بر بازار ساماندهی شدند.

معتمدی‌پور در ادامه به لزوم هماهنگی بیشتر میان دو وزارت جهاد و صمت به منظور انتقال امکانات نیروهای نظارتی به جهاد کشاورزی و همچنین نیاز این استان به برخی امکانات و تجهیزات از جمله ۲۸ دستگاه کامپیوتر، ۱۶ دستگاه لب‌تاپ و تجهیزات اداری و خودرویی اشاره کرد و خواستار تأمین آن‌ها از سوی وزیر جهاد کشاورزی شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi