شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند موفق خواهد شد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس در مراسم بهره برداری مرکز آموزشی رفاهی الشتر گفت: هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند موفق خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67402
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند موفق خواهد شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری مرکز آموزشی رفاهی الشتر حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم گفت: این مرکز در مساحتی بالغ بر ۳ هزار ۵۰۰ متر با بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار بهسازی و تجهیز شده است.

وی همچنین در این مراسم به نقش آموزش و پرورش در آموزش نیروی انسانی و کارآمد اشاره کرد و بیان داشت : هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند موفق خواهد شد.

ابراهیمی با بیان که تغییر مدیران در دولت های مختلف در کشورمان مرسوم است،افزود : این بی ثباتی مدیریت در آموزش و پرورش یک چالش جدی ایجاد کرده که لازمه آن یک نگاه منطقی و درست به توسعه آموزش و پرورش است .

وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۱ آموزش و پرورش یکی از دستگاههایی که کمترین اعتبارات را برای آن در نظر گرفته اند و این نگاه مصرفی به آموزش و پرورش یک اشتباه راهبردی است 

نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس به مدرسه های تخریبی و فرسوده بخش کاکاوند هم گریزی زد و از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست در بهسازی و تعمیر این مدارس تسریع کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi