سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه روستای شهرستان میناب در حال تخلیه/میزان بارندگی ها نیز بیشتر از پیش بینی‌ها

فرماندار شهرستان میناب گفت: به علت بارندگی‌های شدید صبح امروز سه روستای شهرستان میناب با بیش از هزار نفر جمعیت در حال تخلیه کامل است. به گزارش کرونا، مجید سلحشور صبح امروز (۲۷ دی ماه) با اعلام این خبر، افزود: این روستاها شامل مازغ بالا، مازغ پایین و تنبک است که در پایین دست سد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

کرونا :

سه روستای شهرستان میناب در حال تخلیه/میزان بارندگی ها نیز بیشتر از پیش بینی‌ها

فرماندار شهرستان میناب گفت: به علت بارندگی‌های شدید صبح امروز سه روستای شهرستان میناب با بیش از هزار نفر جمعیت در حال تخلیه کامل است.

به گزارش کرونا، مجید سلحشور صبح امروز (۲۷ دی ماه) با اعلام این خبر، افزود: این روستاها شامل مازغ بالا، مازغ پایین و تنبک است که در پایین دست سد استقلال میناب واقع شده اند.

وی بیان کرد: مردم این روستاها با کمک نیروی‌های قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران به شهرک صنعتی تیاب و مدارس روستاهای دُهو، حکمی و تیاب در حال انتقال اند.

سلحشور اضافه کرد: میزان بارندگی ها نیز بیشتر از پیش بینی ها بوده و همینک شدت بارندگی بالا و تخلیه روستاها با سرعت در حال انجام است.

فرماندار شهرستان میناب عنوان کرد: بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان با فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته تاکنون بیش از ۱۰۱ میلی متر باران در شهرستان میناب باریده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi