چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حمایت از میدان میوه و تره‌بار یاسوج/ جریمه سنگین در انتظار اخلالگران بازار میوه

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست بررسی وضعیت میدان میوه و تره‌بار  که با حضور غرفه‌داران و مغازه‌داران برگزار شد از عدم استقبال مغازه‌داران از میدان میوه و تره‌بار یاسوج انتقاد کرد و گفت:  از میدان میوه و تره حمایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم اگر این میدان در مرکز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

تاکید بر حمایت از میدان میوه و تره‌بار یاسوج/ جریمه سنگین در انتظار اخلالگران بازار میوه

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست بررسی وضعیت میدان میوه و تره‌بار  که با حضور غرفه‌داران و مغازه‌داران برگزار شد از عدم استقبال مغازه‌داران از میدان میوه و تره‌بار یاسوج انتقاد کرد و گفت:  از میدان میوه و تره حمایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم اگر این میدان در مرکز استان توسعه پیدا کند سایر شهرستان‌های استان نیز توسعه می‌یابند.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار افزود: مغازه‌داران برای حضور در جلسه دعوت شدند اما استقبال نکردند این عدم استقبال آنها معنای تلخی دارد.

 وی راه‌اندازی این میدان را گام موثری در حمایت از اقتصاد خانواده‌ها دانست و بیان کرد:  با راه‌اندازی این میدان میوه با قیمت مناسبی به دست مردم می‌رسد و هزینه خانوارها کاهش می‌یابد.

این مسئول از تلاش‌ برخی‌ها برای ضربه زدن به میدان میوه و تره‌بار ابراز نگرانی کرد و گفت: کیفیت میوه میدان میوه و تره‌بار سه برابر میوه‌هایی است که از سایر استان‌ها خریداری می‌شود پس بهانه کیفیت پایین میوه میدان قابل قبول نیست.

عسکری با دعوت از مغازه‌داران میوه و تره‌بار برای خرید از میدان شهر یاسوج گفت: اگر همکاری نکنید جریمه می‌شوید، ضمن اینکه بازرسی‌ها تشدید و با کسانی که قصد اخلال در بازار میوه را داشته باشند برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با کسانی که در راستای منافع استان حرکت نکنند مطابق قانون برخورد می‌کنیم که نوع برخورد و جریمه سخت و سنگین خواهد بود.

وی خطاب به مغازه‌داران با بیان اینکه با میدان صلح و آشتی کنید و میوه مورد نیاز بازار را از این میدان تامین کنید افزود: جمعیت شهر  یاسوج و روستاهای اطراف ۳۰۰ هزار نفر است، ما منافع ۳۰۰ هزار نفر را بر ۵۰۰ مغازه‌دار میوه ترجیح می‌دهیم لذا اگر در این هفته مسائل به وجود آمده میدان میوه حل نشود حتما گلوگاه‌ها را می‌بندیم و متخلفان را جریمه می‌کنیم.

درصد اشتغال زنان در استان از میانگین کشوری بیشتر است
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi