جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جبران خسارت سیل به همه مددجویان کمیته امداد/ کمک ۱۲۲ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان

به گزارش گروه اجتماعی کرونا ، به دنبال وقوع سیل در استان‌های جنوبی و وارد آمدن خسارت‌های هنگفت به برخی از ساکنان این مناطق، بنیاد مستضعفان، جبران تمام خسارت‌های وارد شده به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد را عهده‌دار شد. بر اساس این گزارش با دستور سید پرویز فتاح، تمام خسارت وارده به بیش از ۷۳۰۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

جبران خسارت سیل به همه مددجویان کمیته امداد/ کمک ۱۲۲ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به  سیل زدگان

به گزارش گروه اجتماعی کرونا ، به دنبال وقوع سیل در استان‌های جنوبی و وارد آمدن خسارت‌های هنگفت به برخی از ساکنان این مناطق، بنیاد مستضعفان، جبران تمام خسارت‌های وارد شده به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد را عهده‌دار شد.

بر اساس این گزارش با دستور سید پرویز فتاح، تمام خسارت وارده به بیش از ۷۳۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد در ۴ استان سیل‌زده «سیستان و بلوچستان»، «فارس»، «هرمزگان» و «کرمان» را با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان جبران می‌شود.

با توجه به مکاتبات صورت گرفته میان روسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، خسارت سیل همچون خسارت به «دام‌های سبک و سنگین، تلویزیون، یخچال، فرش، آبگرمکن، بخاری، کولرگازی، اجاق گاز، لباسشویی، پتو و سایر لوازم ضروری» توسط بنیاد مستضعفان جبران می‌شود.

 این کمک‌ها در حالی است که پیش از این نیز بنیاد برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به لوازم خانگی هموطنان آسیب‌دیده در این استان‌ها، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را از طریق استانداری‌ها اختصاص داده و تامین رایگان تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق سیل‌زده را نیز عهده‌دار شده بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi