جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل جمعی منسجم از خیران برای کمک به حوزه آموزش و پرورش شهرستان املش

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان املش خواستار تشکیل جمعی منسجم از خیران برای کمک به حوزه آموزش و پرورش شهرستان املش شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

تشکیل جمعی منسجم از خیران برای کمک به حوزه آموزش و پرورش شهرستان املش

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان عضو مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان املش گفت: از فرهنگیان، معلمان و تمامی دست اندرکارانی که به ویژه در دو سال اخیر شیوع پاندمی کرونا اجازه بروز وقفه در نظام تعلیم، تربیت و پرورش را ندادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش متشکل از گروه‌های مختلفی بوده و از حیث عملکرد و جایگاه دارای اهمیت بسیار زیادی است عنوان کرد: مسئله آموزش و پرورش در تمام کشورها یک مسئله حاکمیتی محسوب می‌شود و همه موظفند در تقویت این نظام سهیم باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم مجموعه اقدامات، رویکردها و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه آموزش و پرورش کشور را وسیع خواند و تصریح کرد: از دیرباز تاکنون و به طور متوسط از بیست سال قبل محدوده شرق گیلان خاصه شهرستان‌های رودسر و املش در حوزه آموزش و پرورش و کسب رتبه‌های علمی حرف برای گفتن داشته‌ اما چند وقتی است که به غیر از املش در این حوزه شاهد پیشرفت آنچنانی نیستیم.

صفری ملک میان توجه جدی‌تر به موضوعات حول محور آموزش و پرورش در شهرستان رودسر و املش را خواستار شد و گفت: با توجه به اهمیت بالای شورای آموزش و پرورش انتظار دارم مصوبات این شورا با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تدوین مصوباتی راهگشا، عملیاتی و اثرگذار در شورای آموزش و پرورش را نیز مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در مورد تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان املش هم اگر لیستی تهیه و ارائه شود ما هم برای تامین اعتبارات و تهیه امکانات رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم را در سطوح استانی و ملی انجام می‌دهیم.

کلنگ یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه باید از ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش شهرستان املش استفاده شود اضافه کرد: در یک سال و نیم اخیر همه دیدیم که مردم و خیران چگونه در بخش بهداشت و درمان ورود کرده و برای کمک به مردم به یاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شتافتند بنابراین باید از این پتانسیل در امر مهم آموزش و پرورش هم استفاده کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ارتقای بیمارستان و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را برگ زرینی در کارنامه پرافتخار  مردم خوب و ولایتمدار شهرستان املش دانست و گفت: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام دادیم امسال هشت پزشک متخصص را وارد بیمارستان رودسر کردیم و چنین کاری در کل استان نظیر ندارد.

صفری ملک میان ارتقاء جایگاه بیمارستان املش را در راستای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن امری که باید در اولویت قرار گرفته و محقق شود اعلام کرد و افزود: با ایجاد این زیرساخت‌ها می‌توانیم توان نیروی انسانی بیمارستان و پزشکان متخصص آن را افزایش دهیم.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس تشکیل جمعی منسجم از خیران برای کمک به حوزه آموزش و پرورش املش را از فرماندار این شهرستان خواستار شد و خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان نماینده و خدمتگذار مردم در مجلس علاوه بر پیگیری مطالبات و نیازها در سطح کشور از هیچ حمایت و کمکی در این راستا دریغ نمی‌کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi