جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغال‌زایی جنوب فارس

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: ۵۰میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغال‌زایی جنوب فارس اختصاص یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67278
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

لزوم اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغال‌زایی جنوب فارس

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین حسین زاده در تشریح سفر مسئولان به  مناطق سیل زده جنوب فارس،گفت: در سفر دکتر ترکمانه رئیس بنیاد برکت و نماینده ویژه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق سیل‌زده جنوب فارس مقرر شد، ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغال‌زایی اختصاص یابد ودام و لوازم خانگی نیز به بخش زیادی از آسیب‌دیدگان اهدا شود.

 نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس بنیاد برکت وعده داد تا مدارس تخریب‌شده را بازسازی کنند، بخشی از هزینه‌های خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن و خودرو آتش‌نشانی برای بیرم و درز و سایبان تامین شود و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای بازسازی زیرساخت‌ها به شهرداری بیرم داده شود.

 وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت همچنین متعهد شدند تا جهیزیه کامل نوعروسان را در مناطق سیل‌زده تامین کنند، مخازن آب روستایی و شهری به سیل‌زدگان اختصاص دهند و ماشین‌آلات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و ساخت سیل‌بند را در اختیار نهادها و مردم قرار دهند.

حسین افزود: با پیگیری های انجام شده  در هفته جاری نیز چند گروه جهادی که شامل متخصصان عمرانی است از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده حضور خواهند یافت و از همین رو  بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ۲ هزار لباس گرم نیز از سوی ستاد به سیل‌زدگان اهدا می‌شود.

 وی ادامه داد:  تاکنون نیز بیش از ۵ تُن گوشت گرم گوسفندی، ۵۰۰ بسته معیشتی غذایی شامل برنج، روغن، کنسرو لوبیا و ماهی و…، ۴۰۰ پتو، ۱۰۰ چادر امدادی، ۶۰۰ شل آب معدنی و ۶۰۰ بسته وسایل بهداشتی توسط ستاد اجرایی بین سیل‌زدگان توزیع شده است. ستاد اجرایی در سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به معیشت و توزیع غذا، ترمیم منازل آسیب‌دیده و احداث منازل خواهد پرداخت.

تعرفه صید ماهی و میگو در خلیج فارس اصلاح می‌شود
دنبال کنید

حسین‌زاده با تقدیر و تشکر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اظهار داشت: لازم است کار بازسازی و تعمیر منازل تخریب‌شده با سرعت انجام گیرد و خسارات واردشده به کشاورزان و دامداران نیز جبران شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi