جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سایت 3G همراه اول مخابرات در روستای چمن بید از توابع مانه و سملقان وارد مدار شد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلاندر مجلس از راه اندازی سایت ۳G همراه اول مخابرات در روستای چمن بید از توابع مانه و سملقان وارد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67225
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

سایت 3G همراه اول مخابرات در روستای چمن بید از توابع مانه و سملقان وارد مدار شد

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به تحقق یکی دیگر از مصوبات نشست خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل مخابرات خراسان شمالی، عنوان کرد: در راستای توسعه زیرساخت های مخابراتی در سطح استان و بهره مندی مناطق روستائی از پوشش اینترنت پرسرعت موبایل، سایت ۳G همراه اول در روستای چمن بید از توابع شهرستان مانه و سملقان، نصب و راه اندازی شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه و تلاش جهادی مدیران و کارشناسان پر تلاش شرکت مخابرات خراسان شمالی، راه اندازی ها و ارتقای نسل ارتباطی با هدف توسعه متوازن خدمات و زیرساخت مخابراتی در سطح استان و بهره مندی روستائیان از پوشش اینترنت پرسرعت موبایل صورت می پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اهتمام ویژه مخابرات خراسان شمالی با سرعت بیشتر در آینده‌ای نزدیک شاهد پوشش تمامی مناطق حوزه انتخابیه از اینترنت پر سرعت خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi