جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزاد راه ارومیه  -تبریز نیازمند جذب سرمایه گذار

نماینده مردم ارومیه در مجلس ،گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل آزاد راه ارومیه _ تبریز تخصیص یافته است اما برای تسریع در اجرای این پروژه ارزشمند نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67222
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

آزاد راه ارومیه  -تبریز نیازمند جذب سرمایه گذار

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت الاسلام سید سلمان ذاکر درباره وضعیت آزاد راه ارومیه _ تبریز، گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل آزاد راه ارومیه _ تبریز تخصیص یافته است  اما برای تسریع در اجرای این پروژه ارزشمند نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم.

 نماینده مردم ارومیه  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل  این پروژه  ۱۰کیلومتر از مسیر ارومیه_ تبریز  را کوتاه می کند،تصریح کرد: در کنار کوتاهی مسیر، تکمیل این پروژه موجب توسعه اقتصادی منطقه و توسعه گردشگری می شود.

 وی اظهار کرد: با توجه به نوسانات ارزی و نیاز منطقه باید هرچه سریعتر و با تامین اعتبارات لازم روند اجرایی این پروژه به اتمام برسد.

وی خاطر نشان کرد: باید موانع تکمیل پروژه آزاد راه ارومیه_ تبریز همچون تامین اعتبار و تامین مواد اولیه که در حال حاضر مهمترین دلایل حرکت کند پروژه آزاد راه است، برداشته شود.

ذاکر یادآور شد: در روزهای اخیر جلساتی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و تصمیم براین شد با تامین اعتبار و جذب سرمایه گذاران این پروژه در ماه های آتی و در زمان اندک این پروژه پیشرفت به اتمام برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi