جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی مروست و بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد افزایش یابد

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس در دیدار با معاون اجرایی رییس جمهور خواستار افزایش اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان خاتم و بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مروست و بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان بهاباد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67210
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی مروست و بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد افزایش یابد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی از نشست مجمع نمایندگان استان یزد با سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با تقدیر از هماهنگی های انجام شده در سفر ریاست جمهوری به استان یزد با اشاره به پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و موارد مهم تصویب شده در این سفر افزود: افزایش اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان خاتم و بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مروست و بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان بهاباد و کد دار شدن آنها و همچنین بخشی از اعتبارات اختصاص یافته مربوط به جابجایی به انتقال پاسگاه شهید مدنی در شهرستان مهریز اختصاص داده شود.

وی در خصوص طرح های عمرانی و ساخت راه و ابنیه های فنی گفت: اعتبار لازم برای ایجاد باند دوم جاده بافق به بهاباد و باند دوم کرمان به بافق برآورد شده و تقاضای کتبی نیز ارائه گردیده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi