جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم رفع دائمی معضل سوخت زمستانی در خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس، گفت: مشکل تامین سوخت صنایع خراسان شمالی باید با فوریت حل و فصل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67160
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

لزوم رفع دائمی معضل سوخت زمستانی در خراسان شمالی

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد پاکمهر با اشاره به بازدید مشترک با مدیرعامل شستا کشور از کارخانه سیمان بجنورد اظهار داشت: در این بازدید طی تماس تلفنی با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پیگیر درمان درد مزمن صنایع خراسان شمالی شدیم.

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: طی این بازدید با معاون وزیر نفت و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس تلفنی برقرار شد که هر چه سریع‌تر در پایتخت جهت اتخاذ تصمیم مناسب و ماندگار برای رفع دائمی معضل سوخت زمستانی جایگزین صنایع خراسان شمالی جلسه فوری تشکیل شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر یکی از ابر چالش‌های مزمن پیش روی صنایع مادر خراسان شمالی خاموشی خواب صنایع با شروع فصل سرما و افت فشار گاز خانگی و قطعی سوخت مصرفی آن‌ها است.

پاکمهر با بیان اینکه ضرر و زیان وارد به این صنایع گاها جبران‌ناپذیر است گفت: با توجه به نطق اضطراری در صحن مجلس و برقراری چندین جلسه با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ذخیره‌سازی سوخت زمستانی برای مدت یک ماه پیگیری و به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: این بزرگترین خدمت به صنایع بزرگ استان‌های محروم و دورافتاده‌ای چون خراسان شمالی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi