شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم ساوه توان پرداخت های سنگین در مسکن ملی را ندارند

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس گفت: مردم ساوه توان پرداخت های سنگین در مسکن ملی را ندارد و پیگیری هایی برای رفع این موضوع انجام شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67122
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

مردم ساوه توان پرداخت های سنگین در مسکن ملی را ندارند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  محمد سبزی در واکنش به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلسه کمیسیون شهرسازی ساوه و زرندیه و رقم تعیین شده ازسوی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره)اشاره کرد و گفت: نماینده ستاد اجرایی این رقم را پیشنهاد کردند اما من آن را تایید نمی کنم چراکه می دانم مردم توان تامین این میزان آورده را در این مدت کوتاه ندارند. 

وی با اشاره به تماس تلفنی  با محمودزاده معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: سال گذشته با محمودزاده در این خصوص صحبت کرده بودم و وی گفته بود که علاوه بر وام ۱۵۰ میلیون تومانی مردم باید ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دیگر را تامین کنند اما ارقامی که ستاد اعلام می کند خارج از این چارچوب است و قبول نداریم.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: معاون وزیر تاکید کرد که تورم موجود را با افزایش وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای شهرهایی مثل ساوه جبران کرده ایم و مردم بیشتر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت نخواهند کرد و چنانچه رقم مورد نیاز بالاتر از میزان آورده متقاضیان بود از صندوق ملی مسکن آن را تامین می کنیم.

سبزی تاکید کرد: مطالبه مردم ساوه در خصوص مسکن ملی پیگیری خواهد شد تا شرایط را برای خانه دار شدن این متقاضیان که اکثرا از قشر کارگر هستند فراهم کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi