شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید مجمع نمایندگان استان گیلان بر محرومیت زدایی از گیلان

جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان مجلس شورای اسلامی با فرماندهان سپاه قدس استان با موضوع استفاده بهینه از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی به ویژه سازمان بسیج سازندگی در رشت برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

تأکید مجمع نمایندگان استان گیلان بر محرومیت زدایی از گیلان

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد تعامل و تبادل اطلاعات بین نمایندگان مجلس و  پاسداران همیشه در صحنه، گفت: سپاه پاسداران برای رفع محرومیت‌ها در حوزه‌های مختلف کمک‌های بسیاری داشته و در مسیر حل مشکلات در این بخش گام‌های موثری برداشته است که برای ادامه این مسیر نیز ظرفیت‌های بسیاری در اختیار دارد.

جلسه مجمع نمایندگان گیلان

گودرزوند چگینی افزود: با در نظر گرفتن و اختصاص بودجه برای پایگاه‌های مقاومت بسیج و سازمان بسیج سازندگی سپاه می‌توان بخش زیادی از مشکلات مناطق محروم به ویژه روستا‌های استان را از پیش رو برداشت.

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این نشست به برپایی دوره‌ای این جلسات و نتایج مثبت آن اشاره کرد و گفت: در این نشست در مورد پررنگ‌تر شدن نقش بسیج سازندگی در مناطق محروم و بهره‌مندی از بودجه لازم در قالب لایحه بودجه ۱۴۰۱ و تخصیص بخشی از بودجه باقی‌مانده امسال در ماه‌های پایانی سال به منظور محرومیت‌زدایی بیشتر گفتگو و تبادل نظر شد.

جلسه مجمع نمایندگان گیلان

وی بر نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در مواقع بحرانی و بروز حوادث غیرمترقبه نیز تاکید کرد و افزود: با استفاده از بودجه ۱۴۰۱ و اعتبارات بودجه قرارگاه امام حسن مجتبی، میتوان تجهیزات فنی لازم را برای اقدامات به موقع در مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه در اختیار این پایگاه قرار داد.

در این نشست همچنین هر یک از اعضای حاضر نظرات و پیشنهاد‌های خود را در مورد موضوع‌های مطرح شده بیان کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi