شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش روزهای بدون مرگ کرونایی در کرمانشاه/ ۴ بیمار جدید شناسایی شد

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۹ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۱ نفر در آی.سی.یو و پنج نفر هم اینتوبه هستند. وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67005
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

افزایش روزهای بدون مرگ کرونایی در کرمانشاه/ ۴ بیمار جدید شناسایی شد

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۹ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۱ نفر در آی.سی.یو و پنج نفر هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است، ادامه داد: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان آمار ۲ هزار و ۹۳۲ مورد روزهای گذشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۳۵ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده و ۴۵ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه کاهش آمار کرونا نباید سبب کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و افزود: یک مورد بیمار مثبت بستری و سه مورد بیمار سرپایی طی مدت مذکور در استان تشخیص داده شده است.

محمدی در ادامه اشاره‌ای به رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان کرمانشاه از امروز (۱۸ دی‌ماه)، داشت و گفت: شهرستان‌های هرسین، کنگاور زرد و شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، سنقروکلیایی، پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در وضعیت آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi