جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت باید تسهیلات و تجهیزات رایگان به مردم بدهد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس، گفت: دولت باید تسهیلات و تجهیزات رایگان به مردم بدهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

دولت باید تسهیلات و تجهیزات رایگان به مردم بدهد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ،حسین حسین زاده در تشریح سفر وزیر کشوربه مناطق سیل‌زده بیرم،گفت:وحیدی وزیر کشور، پس از درخواست‌‌های اینجانب، حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام جمعه بیرم و مردم آن شهر از روستاها و مناطق سیل‌زده بیرم بازدید کردند.

 نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وی ابتدا از بند خاکی “بالاده” و معابر، رودخانه و زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده روستای “محمدقاسمی” بازدید کرد و سپس در جمع مردم شهر بیرم حضور یافت.

 وی با بیان اینکه وزیر کشور در خصوص منازل تخریب‌شده خاطرنشان کرد: مجوز بازسازی منازل صادر و سیمان رایگان در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت  و این در حالی که حجم خسارت‌ها در بیرم و حوزه انتخابیه بسیار است، اما متاسفانه مسئولان ارشد و کشوری توجه چندانی به این بخش نکردند.

حسین زاده تاکید کرد: آنچه مردم در برهه کنونی انتظار دارند، ارائه تسهیلات و تجهیزات و مصالح ساختمانی رایگان به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی منازل است. زمین‌های کشاورزی، مسیرهای مواصلاتی و معابر شهری و روستایی بسیاری نیز آسیب دیدند که برآورد اولیه خسارات انجام شده و لازم است دولت هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi