شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش بین المللی مقابله با زلزله در خوی ضروری است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس،گفت: برگزاری همایش بین المللی مقابله با زلزله در خوی ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66963
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

برگزاری همایش بین المللی مقابله با زلزله در خوی ضروری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در تشریح دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور،گفت: همایش بین المللی زلزله به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌ شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رییس جمعیت هلال احمر کشور با استقبال از پیشنهاد برای برگزاری همایش بین المللی زلزله به میزبانی خوی اظهار کرد:برگزاری همایش بین المللی زلزله با توجه وجود گسل های خطرناک در منطقه لازم و ضروری است.

 رییس جمعیت هلال احمر کشور همچنین  با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است تصریح کرد: با برگزاری این همایش بین المللی شهرستان خوی و شهرهای همجوار وکشورهای همسایه با تعامل و تبادل بیشتر اطلاعات و امکانات،آمادگی لازم را برای  مقابله با زلزله بعنوان حوادث غیرمترقبه را پیدا می کنند.

عادل نجف زاده در این دیدار اظهار کرد : شهرستان در سال های دور و در سال های اخیر بخاطر زلزله دچار آسیب ها و تلفات انسانی و خرابی های زیادی به خود دیده است .

وی با بیان اینکه برگزاری همایش بین المللی زلزله را به هلال احمر کشور برای آماده نمودن زیر ساخت های لازم  مقابله با بحران زلزله را ارایه دادم تصریح کرد : زلزله در سال های دور  خوی و سلماس  را تخریب کرده و زلزله اخیر  وان ترکیه و قطور خوی نیز آسیب ها و تلفات انسانی و تخریبات زیادی را بر جای گذاشته است.

 نجف زاده راه اندازی و تاسیس مرکز مشترک با استان وان ترکیه را برای مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله راخواستار شد .

وی تصریح کرد: برگزاری همایش بین المللی مقابله با زلزله این امکان و این فرصت را به مسئولین کشوری و دستگاه های ذیربط  فراهم می کند تا نقاط آسیب پذیر و زیر ساخت های لازم و ضروری را قبل از وقوع زلزله در این مناطق فراهم نمایند تا خدای ناکرده در صورت وقوع آن ،تلفات و آسیب ها به حداقل  برسد.

صنعت گردشگری گیلان؛ فرصت گرانبهایی برای توسعه
دنبال کنید

نماینده مردم خوی و چایپاره یادآورشد: در جلسات و نشست های تخصصی علاوه بر بررسی نحوه برگزاری همایش بین المللی زلزله به میزبانی خوی ،زمان دقیق این همایش نیز اطلاع رسانی خواهد شد ./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi