سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب بخش اعظمی از نیروی بیکار کهگیلویه در پتروشیمی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله ارمغانی در بازدید  از پتروشیمی شهرستان کهگیلویه در جریان عملیات ساخت و ساز چگونگی اشتغال و بکار گیری نیروی کار بومی  در این شرکت قرار گرفت. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با اشاره به دغدغه مهم و اساسی مسئولان نظام و منویات  مقام معظم 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66893
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

کرونا :

جذب بخش اعظمی از نیروی بیکار کهگیلویه در پتروشیمی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله ارمغانی در بازدید  از پتروشیمی شهرستان کهگیلویه در جریان عملیات ساخت و ساز چگونگی اشتغال و بکار گیری نیروی کار بومی  در این شرکت قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با اشاره به دغدغه مهم و اساسی مسئولان نظام و منویات  مقام معظم  در رابطه با ایجاد اشتغال و مبارزه با معضل بیکاری  اظهار داشت: رسالت خطیر این اداره بستر سازی و آماده کردن ظرفیت‌ها و فرصت‌های لازم برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا به بیان رویکرد تعاملی  با کارفرمایان و شرکت های تولیدی صنعتی در زمینه جذب فرصت های اشتغال در هرمنطقه اشاره کرد.

وی هدف از حضور در پتروشیمی دهدشت را ابراز قدردانی و سپاسگزاری از خدمات مدیران این شرکت عنوان کرد وگفت: اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خود را در کنار کارفرمایان می بیند وبرای رفع موانع و مشکلات آنها در کارگروه رفع موانع تولید استان تلاش خواهد کرد.

این مسئول  با برشمردن بسته‌های تشویقی و حمایتی دولت برای کارفرمایان خواستار استفاده وبهره گیری این شرکت از بسته های حمایتی  در زمینه اشتغال شد.

وی با اشاره به وعده مسئولان پتروشیمی گفت:  پتروشیمی دهدشت  قصد دارد در آینده نزدیک  با آغاز عملیات ساختمان‌سازی  و  با هماهنگی  اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری شهرستان  کهگیلویه اقدام به جذب  تعداد قابل ملاحظه‌ای نیروهای بومی کند این مهم نگرانی تمامی ثبت نام شدگان متقاضی کار در  پتروشیمی  کهگیلویه را مرتفع می‌کند.

در ادامه این جلسه مدیر شرکت پتروشیمی ضمن نگرانی از ساختار متقاضیان کار خصوصا ضعف مهارت کار آنها   گفت: خوشبختانه با تعامل وهمکاری سازنده وموثر با اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی وشورای تامین شهرستان در چارچوب ضوابط ومقررات اقدام به جذب نیرو کرده‌ایم و این مهم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi