شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی فایلینگ های املاک در تهران

فایلینگ های املاک چند سالی هست که در بازار پررقابت خریدوفروش آپارتمان حضور پیداکرده‌اند و در کنار مشاوران املاک به بررسی فایل‌های املاک و مشاوره در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره می‌پردازند. از مهم‌ترین فایلینگ های موجود در تهران می‌توان به دیوار، آدرس، کلید و اسکن ملک اشاره کرد که دیوار با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66796
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

کرونا :

معرفی فایلینگ های املاک در تهران

فایلینگ های املاک چند سالی هست که در بازار پررقابت خریدوفروش آپارتمان حضور پیداکرده‌اند و در کنار مشاوران املاک به بررسی فایل‌های املاک و مشاوره در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره می‌پردازند.

از مهم‌ترین فایلینگ های موجود در تهران می‌توان به دیوار، آدرس، کلید و اسکن ملک اشاره کرد که دیوار با توجه به دایرکتوری بودن همه آگهی‌ها کمتر یک فایلینگ تخصصی املاک است.

معرفی فالینگ آدرس

آدرس
آدرس در وبسایت خود مجموعه اش را این‌گونه معرفی می‌کند: ما در سایت آدرس با اولویت قراردادن هر سه این بخش‌ها با مهم قراردادن ایجاد شفافیت، از بین بردن اطلاعات غلط، صرفه‌جویی در زمان و همراهی با همه ذینفعان فعالیت خود را ساماندهی کرده‌ایم.

به همین دلیل ما در آدرس ما به بازدید خانه‌ها می رویم تا با استفاده از نیروی متخصص کارشناس معماری، اطلاعات دقیق،‌ پلان کامل و تصاویر مناسبی تهیه کنیم تا امکان بازدید بهتر و دقیق‌تری فراهم شود. در کنار این موضوع کارشناسان آدرس در تمام مراحل، از درخواست ثبت آگهی تا زمان اجاره رفتن ملک همراه مالک، خواهان و مشاور هستیم تا تجربه بهتری از معامله ملک ایجاد کنیم.

آدرس دارای وبسایت آنلاین و اپلیکیشن اندروید است که از این نظر شرایط خوبی برای ارائه خدمات به مشاورین املاک و کاربران دارد این مجموعه خدمات خودش رو در ۳ بخش مشاوره فالینگ و مشاوره به خریدار و فروشنده انجام می‌دهد. هرچند چند بار حوزه‌های فعالیت خود را تغییر دادند ولی در حال حاضر بیشتر فعالیت خود را در شرق تهران و در حوزه اجاره املاک معطوف کرده است.

معرفی فالینگ کلید

کلید یکی از اولین فالینگ های تهران بود که خلاقیت‌های خوبی در این زمینه به کاربرد استفاده از نقشه و طراحی وبسایت مناسب برای خریداران داشت ولی با انتخاب غلط در مخاطبان فروش خود زمان زیادی طول کشید تا در مسیر صحیح خود قرار بگیرد کلید در وبسایت خود را این‌گونه معرفی می‌کند:

کیلید بر آنست تا مسیری به‌روز، شفاف، کارآمد و کم‌هزینه را برای یافتن ملک در ایران بسازد و تبدیل به مرجعی تخصصی در حوزه اطلاعات مسکن شود. از سوی دیگر کیلید، بازار هدفی آنلاین برای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن خواهد بود تا بستر مطمئن و مناسبی برای معاملات ملک فراهم کند.

در حال حاضر سرویسی به نام کلید پرو در این وبسایت برقرار است که مختص استفاده مشاوران املاک است.

معرفی فایلینگ املاک اسکن ملک

اسکن ملک در سال ۱۴۰۰ فعالیت اصلی خودش رو آغاز کرد و بعد از ۲ سال تحقیق در بازار منطقه ۱۰ تهران را به عنوان منطقه پایلوت برای انتشار اپلیکیشن و وبسایت انتخاب کرد.

تیم فوتسال سپاه کلیبر قهرمان جام فجر این شهرستان شد
دنبال کنید

ساختار چندلایه و قیمت‌گذاری بر اساس خیابان در منطقه ۱۰ تهران و حضور چند هزار مشاور و چند صد دفتر املاک منطقه‌ای مناسب برای اسکن ملک بود که سیستم‌های خود را محک بزند.

تفاوت اصلی اسکن ملک با سایر فایلینگ ها نه در ارائه امکانات بیشتر بود و نه فقط در بررسی دقیق آگاهی ها بلکه ادغام تجربه افراد موفق دو آشنا به حوزه املاک با متخصصین در حوزه وب مهم‌ترین حسن اسکن ملک بوده و هست.

تجربه مشاوران املاک و نکات ریزی که برای بهبود تجربه کاربری اسکن ملک در اختیار طراحان وب قرار گرفت وجه تمایز اصلی این وبسایت املاک است.

وبسایت اسکن ملک همیشه به‌روز است و یکی از به لحظه‌ترین فایلینگ های کشور است. همچنین در کنار وبسایت اپلیکیشن اندروید و نسخه وب اپلیکیشن برای نصب در ویندوز و سیستم عامل ios جامع‌ترین پلتفرم انتشار فایل املاک را به ارمغان آورده است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشاوران املاک برای داشتن یک معامله موفق داشتن یک فایل مناسب از املاک است به‌طور مثال برای خرید ملک در بریانک که یکی از محلات منطقه ۱۰ تهران است شما نیازمند فایلینگ قوی در حوزه خریدوفروش و یا رهن و اجاره هستید. اگر کل فروش یک ملک را به ۲ قسمت فایل خوب و معامله تقسیم‌بندی کنیم اسکن ملک قیمت تأمین فایل خوب برای شمار به ارمغان میاورد

در همین مدت کم فعالیت به دلیل تحقیق بازار خوبی که قبل از آغاز فعالیت بر روی این منطقه صورت گرفته بود. استقبال خوبی از این فایلینگ در منطقه ۱۰ تهران صورت گرفت.

اسکن ملک فعالیت خود را در دو قسمت متخصصین املاک و شهروندان ساکن در هر محله پیگیری می‌کند. برای مشاورین املاک فایلینیگ تخصصی، آموزش‌های رایگان مشاوری و … و برای شهروندان عزیز در ۳ قسمت کارشناسی ملک، درخواست ملک و سپردن ملک فعالیت می‌کند.

اپلیکیشن اندروید اسکن ملک

کارشناسی ملک اسکن ملک:

کارشناسی ملک یک خدمت ویژه مخصوص شهروندان مناطق مورد فعالیت اسکن ملک است، در هر درخواست کارشناسی موارد ذیل بررسی میشود:

ادرس و ارزش محله بر اساس عرض گذر، تراکم ساختمان ها ، جمعیت، فضای سبز و..

دسترسی ها: دسترسی به مترو، بی ارتی و…

مشخصات ملک: متراژ، عمر بنا، متریال ساخت خانه، نماس ساختمان و کیفیت استحکامات

امکانات ملک: مانند پارکینگ، انباری،آسانسور و…

امکانات واحد: کمد دیواری، کابینت ها و نقشه ساختمان همچنین بررسی وضعیت موقعیت جغرافیایی ملک و نور دهی

بررسی وضعیت دربها و پنجره ها، پوشش داخلی ساختمان مثل رنگ یا کاغذ دیواری

پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت سال نو
دنبال کنید

بررسی اصلاحات ملک در صورت اینکه ملک کلنگی باشد

اسکن ملک

درخواست ملک اسکن ملک:

این روزها با افزایش مشغله افراد و نداشتن زمان کافی برای جست‌وجوی خانه بهترین راه ایجاد درخواست خانه در اسکن ملک است.

یکی از امکانات اسکن ملک برای شهروندان دادن درخواست ملک است که با توجه به بودجه و نیازهای هر فرد ملک موردنظر آن برایش آماده می‌شود.

به‌طور مثال اگر فردی درخواست خرید ملک در سلسبیل و با بودجه ۱٫۵ میلیارد را ثبت کند. بعد از ثبت درخواست کارشناسان اسکن ملک طی تماس تلفنی تمام خواسته فرد از داشتن منزل مسکونی را جویا شده و در کمترین زمان ممکن چندین ملک که خواسته مشتری باشد را به او معرفی می‌کنند.

سپردن ملک به اسکن ملک:

مشاوران املاک منطقه ۱۰ تهران به چند دلیل از اسکن ملک استقبال کردند:

۱- آشنایی کارکنان اسکن ملک به منطقه و آگاهی از خیابان‌ها، محلات و حتی کوچه‌های منطقه ۱۰ تهران که این امر موجب ارتباط بهتر بین مالکان منازل مسکونی و کارشناسان اسکن ملک شده و درنهایت منجر به ارائه توضیحات کامل ملک مسکونی می‌شود. فلذا مشاور املاک منطقه ۱۰ که از فایلینگ اسکن ملک استفاده می‌کنید با خیالی آسوده نسبت به محتوای آگهی‌ها تمام تمرکز خود را بر فروش املاک و کسب درآمد می‌گذارد.

۲- استفاده از تصاویر در اسکن ملک و دریافت تصاویر دست‌اول از مالکان، امکان منحصربه‌فرد اسکن ملک است.

۳- اکثر فایلینگ های موجود با توجه به بسترهایی که در آن منتشر می‌شوند سرعت به‌روزرسانی مناسبی ندارند و گاهی فایل با تأخیر ۲۴ ساعته به دست مشاوران املاک می‌رسد و زمان طلایی انجام معامله از بین می‌رود. در اسکن ملک این مشکل برطرف شده و فایل‌ها حداکثر با ۳ ساعت تأخیر به دست مشاوران املاک می‌رسد که این زمان نیز به دلیل برقراری ارتباط با مالک و کارشناسی ملک است.

۴- کارشناسی ملک نیز یکی زا تخصص‌های اسکن ملک است که در هنگام ارتباط با مالکان یا بعد از بازدید حضوری ملک قیمت‌گذاری دقیقی صورت گرفته و مشاوران املاک نیازی به توضیح ارزش واقعی ملک به مالکان ندارند.

۵- پلتفرم‌های انتشار اسکن ملک بسیار جامع است به‌صورت که در ۲۴ ساعت روز اسکن ملک از طریق وبسایت، اپلیکیشن اندروید، نسخه pwa برای استفاده کاربران آیفون و نصب بر روی سیستم‌های ویندوز است. این جامعیت در پلتفرم‌ها کار را برای مدیران املاک و مشاوران املاک راحت‌تر کرد‌ه و دسترسی را علاوه بر سیستم‌های کامپیوتری بر روی تلفن‌های همراه نیز به ارمغان آورده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi