جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نکات طلایی در خرید جاروبرقی را فراموش نکنید

جاروبرقی از آن دسته لوازمی است که در همه خانه ها نیاز به آن احساس می شود. یکی از لوازم برقی که حتما باید در جهیزیه ها وجود داشته باشد، همین جاروبرقی است. جاروبرقی هم کار نظافت منزل را راحت تر می کند، هم کیفیت کار را بالاتر می برد و کوچکترین گردوغبار و کثیفی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66334
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

کرونا :

نکات طلایی در خرید جاروبرقی را فراموش نکنید

جاروبرقی از آن دسته لوازمی است که در همه خانه ها نیاز به آن احساس می شود. یکی از لوازم برقی که حتما باید در جهیزیه ها وجود داشته باشد، همین جاروبرقی است. جاروبرقی هم کار نظافت منزل را راحت تر می کند، هم کیفیت کار را بالاتر می برد و کوچکترین گردوغبار و کثیفی بر جای نمی گذارد؛ هم سرعت عمل را افزایش می دهد و هم در وقت صرفه جویی می کند. البته به شرط آنکه نکات طلایی در خرید جاروبرقی را همواره ملاک خرید خود قرار دهید. وگرنه نه تنها این وسیله مرتبا دچار اشکال و عیب و ایراد می شود، بلکه هزینه های جانبی را هم بر شما تحمیل خواهد کرد. ما در این مقاله قرار است به بررسی همین نکات طلایی در خرید جاروبرقی بپردازیم.

خرید جاروبرقی

خرید جاروبرقی و آنچه که اهمیت دارد

۱) یکی از مهمترین نکات طلایی در خرید جاروبرقی که به نظر اغلب کارشناسان جزو اولین مشخصات در هنگام خرید باید در نظر بگیرید، توان و قدرت موتور جاروبرقی است. اغلب توانی که برای جاروبرقی های خانگی در نظر گرفته می شود از ۱۶۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، مکش و توان جاروبرقی برای زدودن آلودگی و ذرات ریز و درشت از لابه‌لای فرش و موکت بیشتر خواهد بود.

۲) نکته بعدی میزان مصرف انرژی توسط جاروبرقی است. چون این وسیله از پرکاربردترین وسایل برقی خانه محسوب می شود که ممکن است برای چند ساعت هم مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است از نظر مصرف انرژی در رده کم مصرف ها قرار بگیرد تا در هزینه ها هم صرفه جویی شود.

۳) بهتر است هنگام خرید جاروبرقی به وزن آن هم توجه داشته باشید. سنگینی بیش از حد جاروبرقی باعث به وجود آمدن مشکلاتی همچون کمردرد و ناراحتی های استخوانی خواهد شد. به خصوص اینکه این وسایل باید حداقل هفته ای یک بار در خانه مورد استفاده قرار بگیرند.

۴) طول سیم جاروبرقی هم از نکات مهمی است که شاید اغلب خریداران به آن توجه کافی نداشته باشند. سیم کوتاه برق کار با جاروبرقی را عذاب آور خواهد کرد. به طوری که مجبورید دائما به دنبال پریز برق بگردید و یا با رابط مشکل خود را برطرف کنید. دسترسی به همه مکانها برای شما سخت خواهد شد.

۵) جاروبرقی کامل، جاروبرقی است که دارای همه وسایل جانبی و برس های مخصوص باشد.

۶) جنس لوله جاروبرقی را در نظر داشته باشید تا فلزی باشد. جنس پلاستیکی می تواند عمر کوتاهی در برابر ضربه ها داشته باشد.

۷) جاروبرقی که سروصدای زیادی تولید کند، حتی با وجود کارایی و عملکرد خوب، باز هم قابل تحمل نیست. جاروبرقی های جدید و برند، معمولا کمترین صدا را از خود تولید خواهند کرد.

نفت و گازگچساران مرحله نیمه نهایی را با پیروزی آغاز کرد
دنبال کنید

۸) جاروبرقی باید از مکش خوبی هم برخوردار باشد. مکش و قدرت موتور با هم رابطه تنگاتنگی دارند. به طور حتم هرچه مکش بیشتر باشد، تمیزی بیشتری حاصل خواهد شد.

۹) نکته بعد در رابطه با کیسه جاروبرقی است. جاروبرقی ها می توانند کیسه دائمی و یا قابل تعویض داشته باشند. کیسه های دائمی از نظر صرفه جویی در خرید و هزینه ها به صرفه تر بوده و برای حفظ محیط زیست هم ارزشمندتر خواهند بود. بعضی از جاروبرقی ها هم هستند که بدون کیسه بوده و با فیلترهای قوی گردوغبار را جذب می نمایند. البته این نوع جاروبرقی ها به مرور زمان ممکن است دچار افت کیفیت در جذب فیلتر شده و کارایی خود را از دست بدهند.

۱۰) یک از نکات طلایی در خرید جاروبرقی، چرخ های آن است. چرخها باید به راحتی به همه جهات گردش داشته باشند و جارو کردن را آسانتر کنند.

۱۱) ارتفاع لوله جاروبرقی باید مناسب باشد. اگر طول لوله خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد، به بدن ضرر خواهد زد و ستون فقرات را دچار درد و مشکل خواهد کرد. بهترین نوع لوله ها، لوله های تلسکوپی اند که به راحتی و به دلخواه می توان ارتفاع آنها را تنظیم کرد.

۱۲) داشتن ضمانت نامه معتبر هم از دیگر نکاتی است که غالبا افراد به آن توجه دارند.

۱۳) بعضی از جاروبرقی ها علاوه بر مکش جامدات، مایعات را نیز می توانند به درون بکشند و پاک کنند.

قیمت جاروبرقی در بنان کالا

 

جاروبرقی سنکور

به طور قطع شما برندهایی همچون سامسونگ و ال جی و بوش و دوو را می شناسید. اما ما امروز با این برندها سروکار نداریم. جاروبرقی سنکور، دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام از آنها دارای بهترین رده بندی در قدرت موتور می باشند. این قدرت بالا سبب می شود که عملکرد این جاروبرقی در تمیز کردن سطوح عالی باشد.

لازم به ذکر است که جاروبرقی های سنکور در کنار کیفیت و قدرت بالا، راندمان انرژی کمی داشته و صرفه جویی در مصرف برق می توانند داشته باشند. نشانگر پر شدن کیسه جاروبرقی از آپشن هایی است که بسیار موثر و پرفایده بوده و در محصولات سنکور در نظر گرفته شده است.

مدل های این جاروبرقی دارای فیلتراسیون قوی بوده که می تواند ذرات گردوغبار را فیلتر کرده و از نظر بهداشتی، بهتر عمل نماید. حتی می تواند مواد آلرژی زا و ذرات میکروبی و بوها مانند بوی سیگار را هم فیلتر و جذب نماید. یکی از امتیازات بالای محصولات سنکور، بی سروصدا بودن آنها در حین کارکردن است.

جاروبرقی سنکور دارای تجهیزات و لوازم جانبی کاملی بوده که می تواند انواع سطوح با درجه سختی های متفاوت را تمیز نماید.

رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس دهم قانونی بوده است
دنبال کنید

جالب است بدانید جاروبرقی سنکور دارای مدل های سطلی هم می باشد.

محصولات سنکور از تولیدات جمهوری چک بوده و از محبوب ترین و به نام ترین تولیدکنندگان این محصول در جهان می باشد. تولیدات سنکور همچون جاروبرقی دارای استانداردهای بین المللی اروپا است و به همین دلیل از مرغوبیت بالایی هم برخوردار است.

 

بنان کالا فروشگاهی کامل برای خرید

تقریبا هر آنچه در رابطه با نکات طلایی در خرید جاروبرقی به نظر ما دارای اهمیت بود؛ برای شما عزیزان خواننده مطرح کردیم. اما مطلب بعدی در این رابطه، فروشگاه و مرکزی است که می خواهید خریدتان را در آن انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی بنان کالا از دست فروشگاههایی است که شما می توانید لوازم برقی مختلف با برندهای معتبر جهانی را پیدا کنید و در رابطه با هر کدام از آنها هم اطلاعات کاملی را بدست آورید.

فروشگاهی با پشتیبان ۲۴ ساعته در تمام طول هفته، اطمینان و رضایت بالای مشتریان قبلی، درجه اعتماد صددرصدی به خرید آنلاین و پرداخت امن، اصالت کالای فروخته شده و تضمین آن. به صورتی که اگر خریدار احساس کند به هر دلیلی اصل بودن کالا برایش محرز نشود، علاوه بر عودت کامل پول پرداختی ، مبلغ ۳۰ درصد هم اضافه تر به عنوان خسارت به وی از طرف شرکت پرداخت خواهد شد.

فروشگاه بنان کالا می تواند خیال شما را بابت خرید امن و همچنین جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی راحت کند.

خرید جاروبرقی از بنان کالا

مراقبت از جاروبرقی

حتی اگر شما بهترین برندهای تولیدکننده جاروبرقی جهان را خریداری نمایید اما در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را به خرج ندهید، شک نکنید که خیلی زود کار جاروبرقی شما به تعمیرات می کشد. برای همین لازم است چند مسئله را حتما در هنگام استفاده از جاروبرقی در نظر داشته باشید:

. فیلتر جاروبرقی را باید هر از گاهی تمیز و شسته و حتی تعویض نمایید.

. نگذارید کیسه جاروبرقی خیلی پر شود و گردوغبار وارد موتور شود.

. سیم جاروبرقی را برای استفاده تا انتها نکشید و در حین کار هم کشیده نشود.

. لوله خرطومی جاروبرقی را از نظر وجود قطعات بزرگ بررسی کنید.

. هر ۱۵ دقیقه کارکردن جاروبرقی مساوی با ۵ دقیقه استراحت برای جاروبرقی. هرگز به طور یکسره از جارو استفاده نکنید.

. برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی از فشار دادن پا بر روی دکمه ها استفاده نکنید.

. برای جمع کردن شن و ماسه و خاک گلدان، از جاروبرقی سعی کنید استفاده نکنید. در جایی هم که آب و رطوبت وجود دارد هم به همین ترتیب بهتر است از جاروبرقی استفاده نکنید.

در انتها لازم به یادآوری است که از هر جایی که قرار است جاروبرقی بخرید، نکات طلایی در خرید جاروبرقی را فراموش نکنید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi