دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۹۰۰ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیش از ۹۰۰ هزار دُز واکسن کرونا از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون این بیماری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66127
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

بیش از ۹۰۰ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

محمد مهدی بانشی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ تاکنون یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن تحویل علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده که تا این لحظه بیش از ۹۰۰ هزار دُز آن به گروهای هدف تزریق شده است.

وی افزود: واکسن به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و از همه مردم تقاضا می‌کنیم برای تزریق واکسن و مقابله با بیماری کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: با وجود ظرفیت تزریق روزانه ۱۰ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۸۹۶ نفر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده اند.
بانشی عنوان کرد: تاکنون ۴۸۷ هزار و ۳۵۳ نفر دُز اول، ۳۷۹ هزار و ۹۸۴ نفر دُز دوم، دو هزار، ۹۶۸ نفر دُز سوم و ۴۰۰ نفر هم دُز یادآور را تزریق کرده‌اند.

وی ابراز داشت: هم اکنون ۲۴۲ هزار و ۴۶۴ دُز انواع واکسن کرونا برای تزریق در مراکز درمانی، پایگاه های واکسیناسیون و مراکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد آماده تزریق است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi