چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهم خواهی از دولت آسیب مهم سیاسی است

دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه با اشاره به سختی‌های پیچیده دولت آیت الله رییسی در ماه های اخیر، گفت: هجمه علیه این دولت مردمی و انقلابی بسیار زیاد است و در این میان سهم خواهی جزو آسیب‌های مهم سیاسی کشور به شمار می‌رود. به گزارش کرونا، غلامرضا شهبازی افزود: از بدو به روی کار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66022
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۳۷

کرونا :

سهم خواهی از دولت آسیب مهم سیاسی است

دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه با اشاره به سختی‌های پیچیده دولت آیت الله رییسی در ماه های اخیر، گفت: هجمه علیه این دولت مردمی و انقلابی بسیار زیاد است و در این میان سهم خواهی جزو آسیب‌های مهم سیاسی کشور به شمار می‌رود.

به گزارش کرونا، غلامرضا شهبازی افزود: از بدو به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی انواع حملات علیه این دولت آغاز شده و روز به روز بر حجم این هجمه ها افزوده می شود که این شرایط مسموم رسالت و مسئولیت های مدیران و مسئولان و نیز هواداران این دولت را سنگین تر کرده است.

وی با اشاره به شرایط وخیم اقتصادی کشور، اظهار داشت: در این شرایط سخت نباید حامیان دولت مردمی آیت الله رییسی به خاطر سهم خواهی از دولت آتش بیار معرکه شوند چون این حامیان عاشقانه و با نیت خیر وارد میدان شده اند و باید همین مسیر همچنان تداوم یابد.

شهبازی سهم خواهی به هر نحو ممکن را از جمله آسیب های بسیار مهم و در حال گسترش نظام اسلامی برشمرد و با دعوت از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه برای پرهیز از چنین شیوه های زشت سیاسی، یادآور شد: این در حالی است که در اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس قرآن به دست گرفته و از قبول مسئولیت ها دوری می کردیم اما الان قرآن به دست می گیریم و دنبال  انواع پست و مقام و مسئولیت ها هستیم.

وی سهم خواهی از دولت طی سال های اخیر و گذشته و لابی گری های مختلف و متنوع را  از عوامل مهم نقص در اداره کشور بیان و اضافه کرد: چون نیت ها در این راستا الهی و خالصانه نیست، تمامی برنامه ها و مدیریت ها نیز ختم به خیر نمی شود.

شهبازی گفت: کسانی که با لایی گری و سهم خواهی به شیوه های مختلف وارد مسئولیت می شوند به جای اینکه وامدار مردم و خدمت به خلق خدا شوند، وامدار جریان ها و گروه های سیاسی هستند و در چنیین وضعیتی به هیچ عنوان توانایی ارایه خدمت به مردم را ندارند.

وی با ابراز تاسف از فاصله گیری مردم و مسئولان از آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی، خواستار ریشه یابی این موضوع شد.

دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در مسیر ماندن را هنر انقلابیون و وفاداران واقعی نظام و اصل ولایت فقیه بیان کرد و ادامه داد: این جبهه همواره پیرو آرمان ها و منویات مقام رهبری است.

شهبازی از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان ها خواست تا به هر نحو ممکن رابطه ای نزدیک و واقعی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند و هرگز از آنها در انجام وظایف خود غافل نشوند چون این قشر سرمایه اصلی جبهه است.

انتهای پیام/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi