چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکم دادستان، شورای شهر دهدشت را وادار به انتخاب شهردار کرد

یاسوج – کرونا نیوز – اعضای شورای شهر دهدشت بعد از حکم دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و تعیین مهلت یکهفته ای وی برای انتخاب شهردار، اعضای شورا امروز (چهارشنبه ) طی نشستی چندساعته شهردار را انتخاب کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65982
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

حکم دادستان، شورای شهر دهدشت را وادار به  انتخاب شهردار کرد

به گزارش کرونا نیوز، سعید کریمی زاد دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه  روز دوشنبه ۱۷ آبان در نشست با اعضای جدید شوراهای شهر دهدشت ، شورای تامین، و اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به اعضای شورای شهر گفته بود: اعضای شورای شهر دهدشت یک هفته وقت دارند شهردار را انتخاب کنند وگرنه دادستانی ورود خواهد کرد.

جلسه انتخاب شهردار در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پارک جنگلی با حضور اعضای پنج گانه شهرداری، اعضای هفت نفره شورا و رسانه های شهرستان از ساعت هفت و نیم صبح امروز آغاز شد.

در این جلسه گزینه های شهرداری در فرصت ۱۵ دقیقه ای بعد از معرفی و سابقه تحصیلی خود برنامه های خود برای توسعه دهدشت بیمار و محروم را ارائه دادند.

تعدادی از گزینه های شهرداری که گویا هیچ امیدی به انتخاب به شهردارشدن نداشتند پشت تریبون قرار گرفته و برنامه های مختلفی را برای شورای دوگانه دهدشت ارائه دادند.

گزینه های شهرداری بعد از تمام شدن صحبت های خود به سوالات خبرنگاران پاسخ های رفع تکلیفی نیز ارائه می دادند.

یکی  از منتخبین شهرداری در صحبت های خود نداشتن اطلاعات کافی شهرداران و اعضای شوراها در جذب اعتبارات عمرانی را به چالش کشید و گفت: طرح بازآفرینی شهرداری دهدشت در دیگر شهرهای استان مانند گچساران اجرا ولی بودجه طرح بازآفرنی دهدشت سالهای زیادی است که به دلیل سهل انگاری به دیگر شهرداری های فعال استان پرداخت می شود.

سئوال اعضای شورای شهر از گزینه های شهرداری در راستای برنامه شما برای به روز شدن حقوق کارگران از نکات جالب توجه این جلسه بوده است.

مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ فروردین حضوری است/ هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست
دنبال کنید

شورای شهر دهدشت بعد از پایان این جلسه در سالن شورای این شهر با برگزاری انتخابات شهردار دهدشت را انتخاب کردند.

اعضای هفت نفره شورا شهر بعد از چهار ماه وقفه  علیرضا نکویی زاده را با چهار رای موافق به عنوان شهردار دهدشت انتخاب کردند.

خزانه دار هیات هندبال استان ،مسئولیت مالی و ذیحسابی و مدیریت پروژه ها ،معاونت مالی و پشتیبانی ، سرپرستی جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه، کارشناس حسابداری و دانشجویی ترم اخر کارشناسی ارشد حسابداری از سوابق شهردار جدید دهدشت است.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi