چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نتایج سومین رویداد تولید محتوای بسیج درکهگیلویه وبویراحمد / تیم نرم افزار موبایل گچساران به مسابقات کشوری راه یافت

دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج درکهگیلویه وبویراحمد گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج درکهگیلویه وبویراحمد با معرفی تیم های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد. سید روح الله اخلاقی در گفتگو با این پایگاه خبری به نتایج داوری سومین رویداد سراسری بسیج و دومین رویداد استانی تولید محتوا در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65950
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

کرونا :

نتایج سومین رویداد تولید محتوای بسیج درکهگیلویه وبویراحمد / تیم نرم افزار موبایل گچساران به مسابقات کشوری راه یافت

دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج درکهگیلویه وبویراحمد گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج درکهگیلویه وبویراحمد با معرفی تیم های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

سید روح الله اخلاقی در گفتگو با این پایگاه خبری به نتایج داوری سومین رویداد سراسری بسیج و دومین رویداد استانی تولید محتوا در کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: این رویداد سراسری با حضور فعالین مطرح استانی در بخش های اپلکیشن های موبایل، پویانمایی و بازی های موبایلی از ۱۲ الی ۱۴ آبانماه در شهر یاسوج برگزار شد که با اعلام نتایج داوری و مشخص شدن گروههای برتر به کار خود پایان داد.

وی با تأکید بر اینکه در این دوره نمرات داوری و منتورها با دقت و وقت بیشتری دنبال شد که بتوان خروجی مناسب را به جامعه هدف تحویل داد گفت: خوشبختانه این رویداد سراسری با یک هم وفاق جمعی و با حضور چهارده تیم از سراسر استان در یاسوج برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی تولیدات این دوره از رویداد رونق اقتصاد و استفاده از داشته های داخلی بود که در این زمینه (اپلکیشن سرزمین مادری) ساخته شده توسط تیم گچساران حایز رتبه اول این رشته شد.

اخلاقی در ادامه به رتبه دوم و سوم تیم برتر در زمینه اپلیکیشن موبایلی در این رویداد اشاره کرد و گفت: در همین زمینه اپلیکیشن (سرزمین داروها) ساخته شده توسط تیم شهرستان بویراحمد حایز رتبه دوم و اپلیکیشن (تیک) ساخته شده توسط تیم شهرستان چرام در رتبه سوم قرار گرفت.

دبیر سومین رویداد تولید محتوای سراسری بسیج در استان در ادامه به رتبه های برتر در بخش انیمیشن اشاره کرد  و افزود:در بخش انیمیشن که با حضور شش تیم از استان برگزار شد، تیم پویای نمایی شهرستان بویراحمد با تولید کمیک موشن (مرحوم آمیر احمدتقوی) در رتبه اول قرار گفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران با وزیر دفاع عراق دیدار کرد
دنبال کنید

اخلاقی بیان کرد: در بخش انیمیشن عملیات تولید و محتوای این دوره نشان دادن چهره اساطیر و مشاهیر استان مدنظر بود که با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد.

وی به رتبه های دیگر این رشته نیز اشاره کرد و گفت:تیم انیمشن سازی شهرستان گچساران و همچنین تیم انیمیشن سازی شهرستان بویراحمد در رتبه های دوم و سوم ایستادند، همچنین با نظر داوران تیم پویا نمایی شهرستان کهگیلویه شایسته تقدیر این دوره شناخته شد.

وی ادامه داد: در زمینه بازی های موبایلی که به صورت دو بُعدی تهیه و تولید شده اند با اعلام نظر داوران هیچ تیمی نتوانست حائز امتیاز لازم برای رتبه اول باشد و تیم های بازی سازی شهرستان گچساران در رتبه دوم  و تیم بازی سازی (شهید جانمحمد موسوی) از شهرستان لنده از دیدگاه داوران مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه وبویراحمد به حضور تیم های  اول هر بخش از این رویداد به مرحله کشوری که در تهران برگزار میشود اشاره کرد و گفت: با توجه به اتمام رویداد استانی تیم های اول هر بخش از این رویداد که شامل تیم اول در بخش (انیمشن سازی، بازی های موبایلی و اپلیکیشن های تلفن همراه) می شود به رویداد سراسری بسیج که دوم لغایت چهارم آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای آینده در شهر یاسوج برگزار می شود.

در ادامه فیلمی کوتاه از روند برگزاری ۳ روزه این استارت آپ آمده است.
انتهای یپام/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi