شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکسیناسیون دُز سوم کرونا در شهرستان بویراحمد آغاز شد

یاسوج – کرونا نیوز – رییس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد و دبیر ستاد کرونای این شهرستان گفت: افرادی که ۶ ماه از زمان دریافت نوبت دوم واکسن آنان گذشته است می‌توانند با مراجعه به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت، سالن‌های تجمیعی و مراکز بهداشتی و درمانی دز یادآور یا سوم را دریافت کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65784
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

واکسیناسیون دُز سوم کرونا در شهرستان بویراحمد آغاز شد

محمد یزدان پناه  شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: به علت کمبود واکسن اسپوتنیک، افرادی که در نوبت‌های اول و دوم واکسن اسپوتنیک دریافت کرده اند، برای دُز سوم یادآور  می‌توانند واکسن آسترازنکا دریافت کنند.

وی افزود: پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در میدان اصلی شهر یاسوج همه روزه به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شهروندان است.

رییس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد از اجرای طرح واکسیناسیون محله به محله در شهرستان بویراحمد خبر داد و بیان کرد: در این طرح کارکنان بهداشتی در قالب تیم‌های سیار و به صورت برخط، بعد از استعلام افراد در همان محله تزریق واکسن را انجام  می دهند.

یزدان پناه به موضوع بازگشایی مدارس در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: با توجه به مثبت بودن تست پی سی آر تعدادی از دانش آموزان درشهرستان بویراحمد، خطر قرمز شدن وضعیت کرونایی، این شهرستان را تهدید می‌کند، به همین منظور باید تلاش شود تا همه دانش آموزان با والدین آن‌ها هرچه سریعتر واکسینه شوند.

از ابتدای شروع واکسیناسیون در کشور تاکنون یک میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۲۸ دُز وارد کهگیلویه و بویراحمدشده  که ۸۱۳ هزار و ۳۲۴ دُز آن به گروه های هدف تزریق شده  است.

از این تعداد  ۴۷۴ هزار و ۴۲۵ نفر دُز اول، ۳۳۸ هزار و ۳۰۱ نفر دُز دوم و ۵۹۸ نفر  هم دُز یادآور را دریافت کرده‌اند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi