جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس جمهوری وارد سمنان شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در نهمین سفر استانی امروز از فرودگاه سمنان وارد این استان شد. به گزارش کرونا، آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود از سوی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65733
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۷

کرونا :

رئیس جمهوری وارد سمنان شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در نهمین سفر استانی امروز از فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

به گزارش کرونا، آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود از سوی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

 وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی می کنند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهوری در سفر یک روزه به استان سمنان است.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi