جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی استان اردبیل برای سفر روز جمعه رئیس جمهور/ وزرا در شهرستان‌ها حضور خواهند داشت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد. به گزارش کرونا، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

کرونا :

آمادگی استان اردبیل برای سفر روز جمعه رئیس جمهور/ وزرا در شهرستان‌ها حضور خواهند داشت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

به گزارش کرونا، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، وزرا نیز به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌های استان حاضر خواهند بود تا پس از بررسی شهرستان‌ها و احصاء مسائل و مشکلات، در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و معاون اول برگزار می‌شود، این مسائل را بررسی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: تا به امروز و برابر برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان اردبیل، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان‌های نیر و سرعین، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس آباد، مدیر توسعه روستایی در شهرستان مشگین شهر، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله سوار و وزیر نیرو در شهرستان‌های گرمی و انگوت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: وزرای محترم پس از حضور در شهرستان‌ها و شنیدن نقطه نظرات مسؤولان و مردم، مسائل و مشکلات و پتانسیل‌های شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌دهند.

ندایی تصریح کرد: رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز در شهرستان اردبیل در جلسات مختلف مانند دیدارهای نخبگان، شورای اداری و بازدید از طرح‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتشار این بیماری، دیدار مردمی با حضور رئیس جمهور برگزار نخواهد شد.

ندایی اظهار کرد: احتمالا در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم فرود هواپیما در فرودگاه اردبیل، هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیات همراه در فرودگاه پارس آباد به زمین نشسته و ایشان از طریق بالگرد در مرکز استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: کلیه مطالبات و پروژه‌های ضروری احصاء شده استا در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان کشوری و استاندار اردبیل در تهران برگزار شد، در اختیار وزرا و هیات دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه استان، همانند توسعه مراکز درمانی، توسعه گردشگری، حوزه‌های زیرساختی، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و ده‌ها پروژه دیگر تصمیمات مناسبی برای استان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi