سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تا وقتی لوازم خانگی بکو با قیمت مناسب در بکولند هست نگران جهیزیه نباش

 لوازم خانگی بکو با گارانتی اصلی ماشین های ظرفشویی،لباسشویی و یخچال فریزر ها، جز اقلام ضروری زندگی های امروزی هستند. برند های متفاوت، با قیمت های متفاوت اقدام به تولید این لوازم می کنند؛ شرکت ترکیه ای بکو هم یکی از این شرکت ها که همانند مارک بوش و تمامی محصولات با گارانتی بکو سرویس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65015
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

کرونا :

تا وقتی لوازم خانگی بکو با قیمت مناسب در بکولند هست نگران جهیزیه نباش

 لوازم خانگی بکو با گارانتی اصلی

ماشین های ظرفشویی،لباسشویی و یخچال فریزر ها، جز اقلام ضروری زندگی های امروزی هستند. برند های متفاوت، با قیمت های متفاوت اقدام به تولید این لوازم می کنند؛ شرکت ترکیه ای بکو هم یکی از این شرکت ها که همانند مارک بوش و تمامی محصولات با گارانتی بکو سرویس است. بکولند هم‌ در این مطلب به بررسی قیمت ظرفشویی بکو، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر بکو، پرداخته است.

لوازم خانگی بکو در وب سایت رسمی بکو

درباره بکو

اگر با بکو آشنایی ندارید، این برند تبدیل به شناخته شده ترین مارک لوازم خانگی در اروپا شده است و به سرعت در حال رشد است. ماجرای بکو در استانبول، ترکیه در سال ۱۹۵۵ آغاز شد، اما به سرعت ۶۵ سال پیش رفت و بکو در حال حاضر به بیش از ۱۴۵ کشور در سراسر جهان خدمات خود را عرضه می کند. بکو در سال ۲۰۱۶ به بازار آمریکای شمالی معرفی شد و در سال های بعد، آنها پیشرفت های خلاقانه ای در صنعت لوازم خانگی داشته اند.

از ویژگی های هوشمند فناوری پیشرفته آنها گرفته تا محصولات پایدار برنده جایزه، لوازم برقی Beko اینجا هستند تا با طراحی چشم نواز و عملکردی بی دردسر، نیاز های همه افراد را پاسخ دهند. با بکولند همراه باشید تا به سراغ بررسی سه مورد از سری محصولات بکو برویم و از نظر ویژگی ها و قیمت آن ها را بررسی کنیم . قیمت ظرفشویی و لباسشویی هم در سایت های دیگر نظیر دیجی کالا و فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا مورد بحث قرار گرفته است .

سادگی و مینیمالیسم دو ویژگی علامت تجاری بکو هستند که خریداران در سراسر فهرست لوازم برقی بکو پیدا خواهند کرد.

بکو فلسفه سادگی خود را در مورد ویژگی ها نیز به کار می برد. برخی از بهترین ویژگی های Beko را می توان حتی در لوازم خانگی سطح اصلی پیدا کرد، به این معنی که خریداران قدرت خرید بیشتری از طیف وسیعی از نقاط قیمتی دارند.

این به این معنا است که خریداران می توانند یک دستگاه ارزان قیمت Beko را با ویژگی های عالی خریداری کنند یا کمی بیشتر هزینه کنند تا به مدل سطح بعدی برای انتخاب سبک متفاوت و چند ویژگی دیگر برسند.

بکولند

ماشین ظرفشویی بکو

به عنوان بزرگترین مجموعه لوازم خانگی این برند، خریداران بیشترین گزینه های خرید را در مورد ماشین های ظرفشویی Beko دارند. مجموعه ای از مدل های ماشین ظرفشویی ۱۸ اینچی با حداقل ۸ تنظیمات ایده آل برای یک بار یا آشپزخانه کوچک، تا گزینه های ماشین ظرفشویی با اندازه کامل، از جمله مدل های توکار و آماده برای نصب که عملاً در پشت کابینت ها نامرئی هستند، می توانید ماشین های ظرفشویی مختلف بکو را پیدا کنید.

با میزان سر و صدای متوسط ​​۴۵ دسی بل، ماشین های ظرفشویی بکو جز بی سروصدا ترین ها در کلاس خود هستند، در حالی که برخی مدل های دیگر، مانند ماشین ظرفشویی بکو توکار ۲۴ اینچی آماده ساخته شده در ماشین ظرفشویی (مدل DIT39432)، با سرعت ۳۹ دسیبل که بسیار قابل توجه است، کار می کنند.

تقریباً هر ماشین ظرفشویی Beko دارای موارد زیر است :

فناوری SilentTech شامل عایق اضافی است که گرما را برای بهره وری بهتر انرژی حفظ می کند و صدای ماشین ظرفشویی را هنگام کار کاهش می دهد. بکو معتقد است که ماشین ظرفشویی باید دیده شود و شنیده نشود و تقریباً همه با این حرف موافق هستند. فناوری عایق پیشرفته SilentTech عملاً صدای ماشین ظرفشویی را حذف می کند در حالی که عایق اضافی گرما را برای ترکیبی کارآمد حفظ می کند که واقعاً عملکرد ماشین ظرفشویی شما را افزایش می دهد.

یک نشانگر LedSpot که در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی یک پرتو قرمز را روی زمین قرار می دهد

فولاد ضد زنگ ممتاز برای عایق حرارتی بهتر، دوام و کاهش سر و صدا استفاده شده است.

بسیاری از ماشین های ظرفشویی Beko دارای یک قفسه فوقانی با قابلیت تنظیم سه حالت، ارتفاع، Inner Illumination و یک قفسه سوم با اندازه کامل هستند که به طور کامل برداشته می شود تا فضای بیشتری برای اقلام بلند در قفسه بالایی ایجاد شود. اگر ظرفیت داخلی اصلی ترین نگرانی شما برای شستن ظرف ها است، ماشین های ظرفشویی Beko دارای سه گزینه مختلف برای تنظیم ارتفاع هستند. کافی است ارتفاع سبد بالایی را بالا ببرید تا فضای بیشتری در زیر برای صفحات بزرگ ایجاد شود یا به راحتی آن را برای جا دادن لیوان های بلند پایین بیاورید.

در حالی که انتخاب ماشین های ظرفشویی با قفسه سوم در سری Beko قابل توجه است، انتظار می رود ۱۰۰ دلار بیشتر برای این ویژگی و تا ۳۰۰ دلار در صورت ترکیب با سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی گران قیمت بپردازید.

با ماشین های ظرفشویی درجه یک Beko مزایای بیشتری را کاوش کنید. مدل های منتخب دارای فیلتراسیون بو IonGuard عاری از مواد شیمیایی، کنترل HomeWhiz Smart Home و فناوری شستشو AquaIntense هستند که از بازوی اسپری گردان برای فشار شدید آب استفاده می کند که ظرف ها را تا پنج برابر بهتر از ماشین های ظرفشویی معمولی تمیز می کند.

بشقاب ها و ظرف ها باید از ماشین ظرفشویی بیرون آمده و بوی تمیزی داشته باشند. هیچ کس نمی خواهد بوی ماندگی شام دیشب را دوباره مرور کند، و به همین دلیل است که IonGuard بو های بد داخل ماشین ظرفشویی شما را بدون استفاده از گاز های مضر یا مواد شیمیایی، خنثی کرده و از بین می برد.

ماشین های ظرفشویی Beko که با هر گونه چالشی روبرو هستند، طوری طراحی شده اند که کثیف ترین ظروف، قابلمه ها، ماهیتابه ها و ظروف شیشه ای را به راحتی تمیز می کنند. آنها به طور باورنکردنی از نظر انرژی بسیار کارآمد هستند. اگر به دنبال ویژگی های سطح بعدی هستید، فناوری پیشرفته AquaIntense بکو از فشار شدید آب با بازوی اسپری چرخان ۱۸۰ درجه و سر گردان ۳۶۰ درجه استفاده می کند تا به شستشوی قبل از قرار دادن در ماشن ظرفشویی، ظروف پایان دهد.

این فقط در مورد بهره وری انرژی نیست، نظافت نیز در خط مقدم است. ماشین های ظرفشویی بکو با ویژگی ضدعفونی کننده به طور موثر میکروارگانیسم های مضر را از بین می برند و یکی از بالاترین دمای شستشو در صنعت را ارائه می دهند، که از استاندارد مجاز برای از بین بردن حداقل ۹۹٫۹ درصد باکتری روی ظروف و ظروف تخت فراتر می رود.

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟
دنبال کنید

پاداش : دارای مجوز Energy Star

بکو متعهد به پایداری است. ظرفشویی بکو نه تنها از نظر مصرف انرژی و آب کارآمد هستند، بلکه از شاخص تمیز شدن نیز فراتر می روند.

ماشین های ظرفشویی بکو حداقل ۲۴ درصد از مصرف انرژی سالانه و ۴۷ درصد از مصرف آب بهتری نسبت به استاندارد وزارت انرژی برخوردار بودند. شاخص تمیز بودن ماشین های ظرفشویی بکو ۷۰ یا بالاتر است و به عنوان کارآمدترین اعلام شده است.

ظرفشویی در بکولند

قیمت ماشین ظرفشویی بکو

با وجود تمام ویژگی های درجه یک و استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها، قیمت ماشین های ظرفشویی بکو بسیار مقرون به صرفه است. برای مثال ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بکو که سه سبد دارد و با مدل DFN28422S به بازار عرضه می شود، قیمتی حدود ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان دارد. این ماشین ظرفشویی ۸ برنامه شستشو دارد و با داشتن موتور پرواسمارت اینورتر، سر و صدای کم و مصرف انرژی کمی نیز دارد.

به طور کلی ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28422S ویژگی های زیر را دارد :

دارای ۸ برنامه شستشو

دارای سنسور کثیفی

دارای سه سطح اسپری آب

بهینگی عملکرد خشک کن : A

جنس فیلتر : نیمه فلزی

سیستم خشک کن : استاتیک

دما های برنامه : ۳۵-۴۰-۵۰-۶۰-۶۵-۷۰

نوع نمایشگر : LCD

دارای سیستم امنیتی آب

دارای عملکرد سه برابر شستشوی سریعتر با کارکرد بهینه

عملکرد AutoTablet جهت کاهش اختلال در خشک شدن ظروف

دارای قفسه کارد و چنگال

دارای ۲ قفسه لیوان

دارای تنظیم ارتفاع سبد بالایی با سیستم آکروبات حتی در زمان پر بودن قابلیت انعطاف در امکان بارگذاری سبد

دارای شاخص نمک توان

المنت گرمایشی : ۱۸۰۰ وات

میزان مصرف آب : ۹٫۵ لیتر

میزان مصرف انرژی سالانه : ۲۶۶ کیلو وات ساعت میزان مصرف آب سالانه : ۲۶۶۰ لیتر

حال تمام این ویژگی ها و بسیاری موارد شگفت انگیز در این ماشین ظرفشویی را با قیمت آن مقایسه کنید. خواهید دید که قیمت ماشین های ظرفشویی بکو نه فقط در مورد این مدل خاص، بلکه در مورد تمامی مدل های موجود آن، بسیار بسیار مناسب است.

ماشین لباسشویی بکو

بکو ماشین های لباسشویی می سازد که می توانید به آنها تکیه کنید و هر ماشین لباسشویی بکو طوری طراحی شده است که در مورد لباسشویی تلاش خود را به حداقل می رسانید. ماشین های لباسشویی بکو دارای فناوری پیشرفته هستند و کاملاً قابل برنامه ریزی هستند تا به شما این امکان را بدهند که از هر چرخش بیشترین بهره را ببرید.

ماشین های لباسشویی بکو دارای چرخه های کوتاه و مفیدی هستند که نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کنند، بلکه با استفاده از انرژی کمتر آب، تاثیرات آن را بر محیط زیست به حداقل می رسانند. اگر خانواده پر جمعیتی دارید، به دنبال ماشین لباسشویی Beko با ظرفیت بار بیشتر باشید، این کار باعث می شود در بار های اضافی صرفه جویی کنید و حتی زمان بیشتری را صرفه جویی کنید.

ویژگی شستن مرتب و تمیز لباس ها در لباسشویی های بکو، نه تنها خاک را از بین می برد، بلکه می تواند مواد حساسیت زا مانند مو های حیوانات خانگی، باکتری ها و گرده را نیز از بین ببرد، که اگر شخصی در خانواده شما آلرژی داشته یا از آسم رنج می برد ایده آل است. به طور مثال، ماشین لباسشویی BEKO WX842430W توسط Allergy UK تأیید شده و دارای عملکرد تاخیر زمانی است که به شما امکان می دهد دستگاه را برای شروع برنامه ریزی در زمان مناسب تا ۱۹ ساعت آینده برنامه ریزی کنید و با داشتن دهانه بارگیری جلویی بزرگ، هیچ مشکلی برای ورود و خروج لباس های خود نخواهید داشت.

در یک کلام، ماشین لباسشویی بکو در وقت شما صرفه جویی کرده و کار های روز شستشو را به بهترین نحو برای شما انجام دهد.

لباسشویی در بکولند

قیمت لباسشویی بکو

برای این بخش هم، یکی از مدل های لباسشویی بکو را بررسی می کنیم. مدل انتخابی ما ماشین لباسشویی ۹ کیلو بکو مدل WX943440W، است.

قیمت این محصول ۱۵٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان است.

ماشین لباسشویی بکو مدل WX943440W دارای موتور اینورتر Pro Smart است که مصرف انرژی و صدای پایین و در عین حال طول عمر بالایی را دارد. سرعت چرخش درام در این ماشین لباسشویی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. برنامه های آن کاربردی است و می توان گفت که هر نوع لباس و پارچه ای را بدون تغییر در ساختار آن شستشو می دهد. تعداد برنامه های آن ۱۶ عدد است که با چرخش ولوم می توان برنامه مورد نظر را انتخاب کرد. طراحی این ماشین لباسشویی زیبا و دارای رنگ سفید می باشد که درب آن بزرگ بوده و راحتی کاربران را در بارگیری های زیاد موجب شده است. در این ماشین لباسشویی مصرف آب و انرژی به صورت فوق العاده ای بهینه می شود و این ویژگی فوق العاده به واسطه ۴ عدد سنسور است که جریان شستشو را ردگیری کرده و متناسب با آن مصرف آب و انرژی را بهینه می کند. در این ماشین لباسشویی برنامه ۱۴ دقیقه ای وجود دارد که می تواند در عرض ۱۴ دقیقه لباس ها  را شستشو دهد و در این برنامه ظرفیت و وزن لباس ها ۲ کیلوگرم است.

ماشین لباسشویی بکو WX943440W دارای ویژگی ضد آلرژی است و لباس ها را تا حد بسیار زیادی از آلرژن ها پاک می کند.  در این ماشین لباسشویی برنامه ای برای لباس های نازک و حساس همدوجود دارد که دمای در نظر گرفته شده برای آن برنامه ۲۰ درجه است و تاثیر زیادی در حفظ رنگ لباس ها دارد.

نکته آخر این که در این ماشین لباسشویی جدا از برنامه ها، از آپشن هایی استفاده شده که به صورت مکمل و همراه برنامه ها می توان از آنها استفاده کرد. مثل آپشن Rinse Plus و یا آپشن Pre Wash.

یخچال فریزر بکو

خریداران بکو با یک موجودی معتدل از انواع یخچال ها، از جمله سبک درهای فرانسوی، پیکربندی Side by Side، به علاوه گزینه های بالای فریزر و فریزر پایین در بالای مدل های یخچال داخلی و فریزر های عمودی را پیدا خواهند کرد.

با ظرفیت یخچال از ۸ فوت مکعب تا ۱۹٫۹ فوت مکعب، حتی بزرگترین یخچال و فریزر Beko از یخچال های با ظرفیت بالا از رقبایی مانند Frigidaire ، LG ، GE یا Samsung کمتر است. از سوی دیگر، به همین دلیل است که بکو تا حد زیادی به عنوان یک لوازم خانگی مناسب برای آپارتمان تبلیغ می شود، که برای برخی از خریداران، یک انگیزه بزرگ است.

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهد بود/ باید در مسیر روشن شدن افکار عمومی جوانان دنیای اسلام در قبال موضوع فلسطین تلاش کنیم/ نقشه دشمنان برای فراموش شدن موضوع فلسطین با شکست مواجه شده است/ فراموش شدن موضوع فلسطین، یکی از اهداف دشمنان در گسترش گروههای تروریستی در منطقه است
دنبال کنید

با این حال، هنگامی که غذای نوآورانه Beko را در آشپزخانه خود دارید، ظرفیت کمتر مشکلی ایجاد نمی کند. و از آنجا که این برند می خواهد خریداران خود را به #EatLikeAPro تشویق کند، می توانید مطمئن باشید که یخچال فریزر های بکو برای افزایش طراوت غذا طراحی شده اند.

اکثر مدل های یخچال بکو با ویژگی های استاندارد زیر ارائه می شوند :

فناوری خنک کننده دوگانه NeoFrost از عنصر خنک کننده جداگانه در فریزر و یخچال برای کنترل بهینه دما و محافظت بهتر در برابر انتقال بو استفاده می کند.

EverFresh+ به دلیل کنترل دقیق دما و مدیریت رطوبت، محصولات تازه را تا سه برابر بیشتر (اغلب تا ۳۰ روز) حفظ می کند.

Active Fresh Blue Light فرآیند طبیعی فتوسنتز را تکرار می کند تا میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی باشند.

یخچال و فریزر درجه یک بکو با همه موارد فوق همراه است، به علاوه ویژگی های دیگری مانند IonGuard برای فضای داخلی تازه و بدون بو، سیستم توربو یخ ساز که روزانه ۱۱ پوند یخ تولید می کند و روشنایی بهتر.

یخچال فریزرهای بکو پایه و اساس یک سبک زندگی سالم هستند. هر مدل یخچال دارای فضای ذخیره سازی قابل استفاده به همراه فناوری هایی است که به تازه ماندن غذا، از بین بردن بو ها به طور طبیعی و تولید یخ فراوان، در حالی که انرژی کمتری مصرف می کند، کمک می کند.

از سطوح بدون اثر انگشت گرفته تا نمایشگر های دیجیتالی بصری و نورپردازی عالی، یخچال فریزر های بکو در طراحی خارجی و داخلی خیره کننده هستند. اگر قصد خرید یک طرح توکار را دارید، یخچال های بکو انتخاب شده می توانند با ظاهری تمیز و یکنواخت با کابینت های آشپزخانه موجود ترکیب شوند. هر مدل یخچالی را که در جستجوی آن هستید، محصولات بکو دارد و به طرز ماهرانه ای طراحی شده اند تا هر فضای آشپزی را ارتقا دهند.

اکنون ، برخی ویژگی های یخچال بکو را انتخاب کنید :

EPA تأیید بهره وری انرژی

ما در قسمت ماشین ظرفشویی به این موضوع اشاره کردیم، اما محصولات کم مصرف ارزش برجسته شدن را دارند. به مدت سه سال متوالی، یخچال فریزر های Beko به دلیل تلاش خود برای پایداری و صرفه جویی در مصرف انرژی، از طرف آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) جوایز ENERGY STAR Partner of the Year را دریافت کردند. به دلیل دریافت متوالی این جوایز، بکو سپس با جایزه معتبر ENERGY STAR Partner of the Year –Sustained Excellence Award مفتخر شد.

این که آیا می خواهید بیشتر دوستدار محیط زیست باشید، در قبض انرژی خود صرفه جویی کنید یا فقط مراقب سلامتی خود باشید، یخچال فریزر های بکو به هر حال شیوه زندگی ما را تغییر می دهند.

با Active Fresh Blue Light، محتوای ویتامین C با استفاده از چراغ های آبی آبی محافظت می شود که شرایط طبیعی را برای ادامه روند فتوسنتز شبیه سازی می کند. محصولات شما مزایای تغذیه ای را حفظ کرده و غذا را تا ۳۰ درصد بیشتر از سیستم خنک کننده سنتی حفظ می کند.

EverFresh+

کریسپر‌ های آب بندی شده و سوراخ های منحصر به فرد در لایه پشتی یخچال جریان هوا را به داخل و خارج از یک محفظه مخصوص طراحی شده در سقف ترد هدایت می کند. این جریان هوا رطوبت را تبخیر می کند و گاز های اتیلن آزاد شده از سبزیجات در قسمت بالایی محبوس می شوند. این امر احتمال تجمع رطوبت در بالا و قطره قطره شدن روی میوه ها و سبزیجات را بسیار کاهش می دهد و باعث جلوگیری از فساد زودرس می شود.

IonGuard

موجی از طراوت هر بار که در یخچال را باز می کنید، فناوری پیشرفته IonGuard بکو به از بین بردن بو و جلوگیری از انتقال بو بین غذا کمک می کند. با ایجاد یک محیط هوای تازه در داخل یخچال خود، IonGuard اساساً یک وسیله بی بو را فراهم می کند که غذا را بیشتر حفظ می کند.

NeoFrost 

خنک شدن سریعتر و طراوت طولانی مدت با خنک کننده دوگانه NeoFrost امکان پذیر می شود. بر خلاف سیستم های معمولی تک سرمایش، NeoFrost دو برابر سریعتر خنک می شود و از دو سیستم خنک کننده گردش هوا جداگانه برای حفظ رطوبت مطلوب در یخچال و در عین حال جلوگیری از یخ زدگی فریزر استفاده می کند.

یخ ساز توربو

هرچه یخ بیشتر باشد بهتر است – مخصوصاً در یک نوشیدنی خوش طعم. Ice Turbo Ice Maker بکو به شما کمک می کند تا در گرم ترین روز های سال‌ سرگرم شوید. شما می توانید در عرض ۲۴ ساعت ۱۱ پوند یخ مکعبی شکل خنک تولید کنید-این یک ظرفیت پیشرو در صنعت یخ سازی است که هیچ مارک دیگری این ویژگی را ندارد.

یخچال فریزر بکو در بکولند

قیمت یخچال فریزر بکو

باز هم مثل ظرفشویی و لباسشویی، یخچال فریزر های بکو هم قیمت مناسبی دارند. فرقی نمی کند مدل های ساید بای ساید مد نظر شما باشد یا مدل های دیگر، در کل قیمت مناسب و کیفیت عالی، محصولات بکو را بی رقیب ساخته است.

مثلا مدل یخچال فریزر بکو عرض ۷۰ سفید ۴ کشو فریزر پایین مدل ۱۴۴۱۲۱DE، را در نظر داشته باشید. با داشتن تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، قیمت این یخچال فریزر بکو حدود ۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

از جمله ویژگی های این مدل یخچال فریزر بکو می توان به داشتن دستگیره های درب ضد باکتری و واشر های دور درب ضد باکتری، اشاره کرد. به علاوه داشتن قفل کودک و همینطور اخطار باز ماندن درب هم از سایر مشخصات این یخچال فریزر بکو است.

خودتان در نظر داشته باشید که این یخچال فریزر دارای محفظه یخ، دارای محفظه نگهداری بطری، سازگار با محیط زیست، دارای سیستم خنک کننده دو منظوره و بسیاری ویژگی های دیگر از جمله بدنه تیتانیوم، ضد لک، دارای فیلتر بوی قوی و …، آیا قیمت مناسبی ندارد .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رها دوشنبه , 3 آبان 1400 - 18:28

لباسشویی و ظرفشویی بکو هم خورن هم مادرم داریم عالیه یعنی کلا اتو بکو هم گرفتم راضی بودم یه موقع هی به همه میگفتم من بوش میخوام حالا میبینم هیچ فرقی با اون مارک نداره اونجوری باید پول اضافه میدادم

logo-samandehi