شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

یاسوج – کرونا نیوز – معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سرعت بخشی در روند جذب اعتبارات در زمان مقرر به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران خواستار تلاش دستگاههای اجرایی برای تحقق این امر مهم شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64879
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

کرونا :

مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

به گزارش کرونا نیوز ، کیامرث حاجی زاده شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ استان با پیگیری های مستمر استانداری و سازمان برنامه، تعامل و حمایت نماینده ولی فقیه، تلاش  نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و پای کار بودن اکثر مدیران دستگاه های حوزه زیرساخت استان تعاملی بین همه بخش ها ایجاد شده است .

وی افزود: همه اعضا کمک کردند و حتی رسانه های استان با انعکاس اخبار صدای استان را به گوش مرکز رساندند که کهگیلویه و بویراحمد در بحث زیرساخت مشکل دارد و این مهم باید در اعتبارات ۱۴۰۰ بیشتر دیده شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموع این تلاش ها رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات استان را در پی داشت‌ و چنانچه سایر اعتبارات از جمله اعتبارات محرومیت زدایی و غیره را نیز در نظر بگیریم شاهد رشدی بالغ بر ۳۰۰ درصد بودیم.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند، بیان کرد: جذب حتی یک ریال هم  مهم است و برگشت اعتبارات استان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حاجی زاده تصریح کرد: هرگونه اهمال در این موضوع ظلم به استان است.

وی ابراز داشت: بسیاری از دستگاه ها در این خصوص عملکرد خوبی داشتند و تقدیر می شوند و دستگاه هایی که عملکرد مطلوبی نداشته اند باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند.

حاجی زاده با بیان اینکه ما مامور به وظیفه هستیم، افزود: دولت ها تغییر می کنند و اگر کسانی خوب کار کردند و پای کار باشند به طور قطع برای همه قابل مشاهده است و افرادی که اهل کار نباشند به نتیجه ای نمی رسند.

لایحه حمایت از معلولین به دولت ابلاغ شده است
دنبال کنید

وی با تاکید بر اینکه به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی ماحصل تلاش جمعی است خواستار پیگیری جدی مدیران برای اتمام پروژه ها شد.

حاجی زاده ابراز داشت: مدیران باید به صورت هفتگی و مستمر از پروژه های زیر مجموعه خود بازدید میدانی داشته باشند.

حاجی زاده تاکید کرد: پروژه سیل بند رجا چون با جان و مال مردم سر و کار دارد جزو اولویت ها است.

وی عنوان کرد: پروژه آب لنده باید تا پایان مهرماه توسط آب و فاضلاب استان به اتمام برسد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi